חמש שנים להסתלקות

ביתר: מעמד 'ועתה כתבו לכם' לזכרו של מרן זצ"ל

"מרן אהב כאהבת אב לבנו כל אחד ואחד" אמר הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות 'יחווה דעת', במהלך נאום שנשא בעצרת 'ועתה כתבו לכם' בביתר (חרדים)

מעמד 'ועתה כתבו לכם' בביתר (צילום: יעקב כהן)

בעיר החרדית ביתר עילית נערך השבוע מעמד רב רושם לציון המחזור הרביעי של 'ועתה כתבו לכם' לכתיבת חידושי תורה לכבודו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל. חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף: "מרן אהב כאהבת אב לבנו כל אחד ואחד".

כאלף איש השתתפו השבוע בביתר עילית במעמד אדיר ורב רושם לכבודה של תורה ולכבודו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל -'ועתה כתבו לכם' המתקיים זו השנה הרביעית, להוקרה לכותבי חידושי התורה, כפי שהשריש מרן זצ"ל.

המעמד נערך ביוזמתו של יו"ר ש"ס וסגן ראש העיר יהודה עוביידי, בהשתתפותם רבני הקהילות וראשי הישיבות ובראשם הגאון הגדול רבי דוד יוסף, הגאון רבי זמיר כהן והגאון רבי יעקב כהן.

המשתתפים זכו לקבל את הספר החדש 'אורחות מרן' חלק ג', שחיבר הגר"ד יוסף, על הנהגותיו של מרן זצ"ל בשבת קודש, זאת לצד המלגות הנכבדות שהוענקו לכותבי ה'חבורות' הנבחרות.

הגר"ד יוסף אמר במהלך דבריו כי "ברוך ה' בעיר ביתר עילית כל בני התורה מלוכדים ומאוחדים, והלוואי וגם בערים אחרות ילמדו איך מאגדים כך את בני התורה בצורה מיוחדת. והדבר הזה נזקף לזכותו של רבי יהודה עוביידי שפעל בכל כוחו למען איחוד ואיגוד בני התורה והקהילות בעיר ויהי רצון שיעלה מעלה מעלה ויעשה חיל וימשיך להגביר חילים לתורה".

הגאון רבי יעקב כהן הצטרף למברכים וציין כי "נציגי ש"ס בעיר עושים הכול למען עולם התורה ולמען סיוע לתושבי העיר, והאירוע שמתקיים היום אינו מובן מאליו".

סגן ראש העיר הרב עוביידי התייחס גם הוא בדבריו לאחדות בעיר ועמד על מעלת האיחוד בין כל הקהילות שלדבריו זה הדבר שמעניק כוח לכל הקהילות ולכל בני העיר.

בתוך כך, בסיעת ש"ס בעיר ממשיכים בימים אלו להיערך לקראת יום הבוחר, בין הכוחות החדשים שהצטרפו לרשימת ש"ס ניצב הרב אפרים אוחיון, מהפעילים הבולטים בעיר, שלצד לימודיו בכולל ללימודי הוראה ורבנות, מחזיק כמה כוללים ובהם כולל יום שישי וכולל מוצאי שבת לחיזוק התמדת התורה בזמני רפיון בהם לומדים עשרות אברכים.

לדברי הרב אוחיון: ""כחבר מועצה נוכל בסייעתא דשמיא למנף את העשייה ואת הפעילות למען בני התורה, יחד עם חברי לסיעת ש"ס שכולם אנשי עשייה מהמעלה הראשונה

"זו זכות גדולה עבורי להיות נציג בתנועתו של מרן רבינו הגדול זצ"ל ולהיות שליח של מרנן חברי מועצת חכמי התורה ומרן ראש הישיבה. זכיתי לגדול בביתו של מור אבי הגאון רבי עמרם אוחיון רבה של אופקים, שחינך אותנו לאורו הגדול של מרן זצ"ל, והשריש בנו שאין לנו מקום אחר מלבד תנועת ש"ס".

במטה ש"ס בעיר מציינים כי ישנה "הירתמות גדולה של הציבור למערכה החשובה, כשהיעד הוא הגדלת ואף הכפלת כוחה של סיעת ש"ס. ברחבי העיר ניתן לראות בצורה בולטת את הקמפיין המציג את העשייה וההישגים הרבים תחת הסלוגן "עשייה שמנצחת בביתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר