דאגה בעיר הקודש

סקר דרמטי: המפלגות החרדיות בירושלים צונחות

הסקר שפורסם היום אודות פילוח ההצבעה הצפוי בבחירות בירושלים, עסק במועמדים לראשות העיר. כעת נחשפים גם נתוני המפלגות - בדגש על אלו החרדיות (אקטואליה, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חרדים בירושלים. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הבוקר (חמישי) פורסם בעיתון 'ישראל היום' סקר על הבחירות המקומיות בירושלים, שנסוב לגבי המועמדים לראשות העיר. כעת, נחשפים גם נתוני המפלגות בבירה.

הנתונים הדרמטיים של הסקר מלמדים, כי המפלגות החרדיות צונחות במספר המנדטים, ככל הנראה בין היתר על רקע הפילוג בין דגל התורה לאגודת ישראל.

להלן נתוני הסקר המלאים, שלבטח יגרמו לדאגה רבה בציבור החרדי: 'התעוררות' עם תשעה מנדטים, דגל התורה 3, הבית היהודי 3, ש"ס 2,ירושלים תצליח (אלקין) 2, אגודה 2,ירושלים שלנו (משה ליאון) 2, בני תורה ('הפלג') 1, אריה קינג לא עובר את אחוז החסימה.

יצוין, כי רבים מבין המשתתפים בסקר, בשיעור העולה כדי שבעה מנדטים, השיבו תשובות אחרות או עדיין לא החליטו באשר לאופן הצבעתם לעירייה.

הסקר הירושלמי נערך בתחילת החודש כסקר משולב, אינטרנטי וטלפוני, באמצעות שאלון מובנה, בקרב 570 משיבים, המהווה מדגם מייצג של אוכלוסיית תושבי ירושלים הבוגרים (גילאי 17 ומעלה). טעות הדגימה ביחס לאומדנים השונים, היא בערך 4.1%, ברמת ביטחון של 95%.

כזכור, נתוני הסקר בסוגיית ראשות העיר, היו: עופר ברקוביץ: 28%. אלקין 16%. ליאון 13% ודייטש 12%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר