פרסום ראשון

בש"ס חיפה מציגים פתרון לבי"ס המריבה "נתיבות משה"

בכנס של ש"ס המיועד להורים ב"נתיבות משה" חשף ח"כ מרגי שטיפל לאורך הקדנציה בסוגיה כי ש"ס הציבה את מציאת הפתרון לת"ת כתנאי במו"מ עם יונה יהב (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ילדי נתיבות משה באחת ההפגנות נגד יהב (צילום: באדיבות המצלם)

הבחירות בחיפה מעוררות עניין רב ברחבי העיר האדומה, העובדה שרשימת שסג התפצלה לשלושה מפלגות מביאה מתח רב בין הסיעות.

בעוד באגודת ישראל הכריזו על תמיכה ביונה יהב לראשות העיר, ובדגל התורה הודיעו על תמיכה במועמדת עינת קליש (שנפסלה על ידי ועדת הבחירות), בש"ס טרם הכריעו במי יתמכו, אך מסתמן כי יתמכו ביונה יהב לקדנציה נוספת.

אחת הסוגיות הבוערות ביותר לתושבי קרית שמואל, שאף עלתה לכותרות במהלך כל הקדנציה, היא סוגיית בית הספר "נתיבות משה". תנאי הלימודים ומצוקת המקום דורשים פתרון, ולאורך קדנציה שלמה לא נמצא הפתרון.

בש"ס מציגים פתרון מעשי

תנועת ש"ס בחיפה קיימה כנס המיועד להורים ב"נתיבות משה" במהלכו חשף חבר הכנסת יעקב מרגי שטיפל לאורך הקדנציה בסוגיה כי ש"ס הציבה את מציאת הפתרון לת"ת נתיבות משה כתנאי במו"מ עם יונה יהב.

חבר הכנסת מרגי לצד נציג ש"ס למועצה נתנאל חיאק הציגו בפני ההורים את הפתרון המוצע על ידי התנועה.
במסמך מסודר שהוגש להורים ועליו חתומים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי נכתב כי "לאחר דין ודברים עם כלל הגורמים הנוגעים בדבר: עיריית חיפה, משרד החינוך והאוצר, ועדת החינוך של הכנסת וקק"ל – הוחלט להגיש בפני ההורים שתי הצעות שונות, ככל שההורים יבחרו להגיש בקשה על אחת מהאפשרויות היא תקודם באופן המהיר ביותר לשביעות רצונם בע"ה".

ההצעות הן:

1. הקצאה על גבי גג ביה"ס נתיבות משה כיום, תוך פניה לאישור מהיר ממשרד החינוך ובנית 8 כיתות נוספות בתוך 24 חודשים.

2. קבלת מגרש חדש בתוך השכונה ובינוי 16 כיתות לימוד ע"י משרד החינוך בלו"ז כדלהלן: בתוך כחודשיים פניה מעיריית חיפה לקק"ל בבקשה להקצאה. אישור קק"ל והפשרת השטח לבניית מוסדות חינוך והעברתו לידי עיריית חיפה בתוך כשישה חודשים. הליך הקצאה בעיריית חיפה בתוך כארבעה חודשים. הליך הכרה של משרד החינוך בצורך בבינוי בתוך כששה חודשים.

יציאה למכרז ואישורים בתוך כשלושה חודשים. בנייה עד להשלמה בתוך 12 חודשים. הצעות אלו כולל תאריכים לביצוע נבחנו ואושרו ע"י כלל הגורמים.

נציג ש"ס נתנאל חיאק אומר ל'כיכר השבת': "עמלנו קשות להביא הישגים מעשיים שאנחנו מתחייבים עליהם שיבוצעו. אני שמח שרוב ההורים מבינים שצריך להגיע לפתרון בסוגיה הכאובה הזאת, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה".

אני מקווה שכל ההורים לילדים בנתיבות משה יגבו אותנו במהלך הזה, כי מגיע לילדים ללמוד במקום מסודר, ובעזרת הגיבוי שאנחנו מקבלים מהשר דרעי אנחנו יכולים להוביל מהלכים רחבים למען הציבור וזו רק ההתחלה.

בימים הקרובים ניכנס לרבני העיר על מנת להציג את הפתרונות שהצגנו בישיבה עם הורי התלמידים. ואנו בטוחים שהם יברכו על כך, ובע"ה נמשיך לפעול למען כלל הציבור התורני והמסורתי בחיפה מתוך תחושת שליחות אמיתית למצוא פתרונות ולמלא את תפקידנו על הצד הטוב ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר