טור אישי

מתגעגעים // הרב ישראל גליס

הימים הקרובים יגידו האם אנו חברה חרדית שמתאבדת מול המצלמות והכל בגלל כבוד ואז לכולם תהיה אכזבה גדולה, ולירושלים יבחר ראש עיר - חילוני למהדרין (מאמרים, דעות)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
יוסי דייטש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יצאתי מבית העלמין ביום שישי בצהריים, אחרי שעליתי לציונו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, וחלף אוטובוס ובו השלט "מתגעגעים וממשיכים - ש"ס ומשה ליאון".

בעיתונים שחולקו ליד בית העלמין, מופיעים הרבה דברים לא מדויקים, בין השאר שמרן תמך במשה ליאון - בכל המכתבים של מרן באותה תקופה, כולל האחרון, אין אזכור למשה ליאון רק לש"ס.

עד שבת הספקתי לדבר עם תלמידי חכמים שיודעים לקרוא וללמוד פסקי הלכה והנהגות של מרן וגם עם אחד מבני המשפחה. אז האמת צריכה להיאמר - כשהייתה התמודדות מול ראש עיר חילוני ודאי הייתה המלצה על משה ליאון וכיום כאשר המתמודד הוא חרדי ודאי שמרן היה אומר לתמוך במועמד החרדי .

כל ערמת התמונות של ליאון עם רבנים לא משכנעת את הבוחר ובעיקר הספרדי. שמישהו יאמר לרבנים שהוא בעד פתיחת מרכז התחנה בשבת והמשך הזוהמה הלילית במחנה יהודה, האם גם אז הרבנים היו מחבקים אותו? הבלוף הזה של תמונות, טוב לדור הקודם.

כמו המודעה שמצביעה על סקר שנעשה, בלי להזכיר את יוסי דייטש, הוא לא קיים...

ומה למד ראש הדגל ממרן הרב שך ורק עכשיו הוא מספר לנו? שצריך לפעמים לעשות מחלוקת ולזה קורא מישהו אחר שזה אחדות. אוי לאחדות כזאת.

מי הוא ציוני דתי אמיתי? זה שגר לעת עתה בפסגת זאב או בגוש עציון כי שם סדרו לו בית מהסוכנות או אחד שמספר לכם שהוא עשה במנהלים מה שהוא עשה בגבעתיים ובמעייני הישועה? או אולי מי שגר בהר הזיתים ולוחם למען ירושלים יותר טהורה או מי שנפצע בגלל היותו יהודי בארץ ישראל או מי שמקיים את מצוות סבו ומשקם את שכונת נחלת שמעון?

תחליטו, אתם הציונים הדתיים, מי הכי ציוני דתי.

ולא יעזור חתימות של מלא מלא רבנים ועסקנים מפזורות הארץ בקהילות שלכם. הכל בסדר? תעזבו את ירושלים לירושלמים שרוצים חיים אחרים ונציגים נקיי כפיים.

חבורת המאוחדים עשתה את הצעד הנכון והתחברה לאיש הנכון ובזמן יחד עם בני תורה אמתיים.

אנחנו כבר בימים סוערים שעברו גם לאלימות, אולי מישהו יעצור לפחות את האלימות כולל המילולית?

מדי שעה עולים פרשנים ועורכי סקרים ברשתות שונות ומנסים להוכיח שמי מהמועמדים יש לו סיכוי יותר גדול. הימים הקרובים יגידו האם אנו חברה חרדית שמתאבדת מול המצלמות והכל בגלל כבוד ולכולם תהיה אכזבה גדולה ולירושלים יבחר ראש עיר חילוני למהדרין וחמש שנים תבקשו את טובתו...

תתעוררו, לפני שיהיה מאוחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר