פרסום ראשון

חוזר הביתה: נציג חסידות בעלזא עורק מ'יחד'

יונתן רייס, נציג בעלזא בגבעת זאב, שהתמודד ברשימה המזוהה עם אנשי אלי ישי, מבהיר כי המצב כעת השתנה, ובהוראת רבותיו הוא חוזר ליהדות התורה המקומית (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גבעת זאב. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אגודת ישראל מיישרת שורות לקראת ישיבת ה'מועצת' היום (ראשון): נציג חסידות בעלזא בגבעת זאב, שניהל קו עצמאי וחרג משורות אגודת ישראל, בכך שרץ למועצה המקומית ברשימה המזוהה עם 'יחד' (אלי ישי), מודיע כעת על הצטרפותו לרשימה המאוחדת של יהדות התורה.

הכל החל לפני מספר חודשים, כשבדגל התורה החליטו לשלוח את יצחק ברנר מירושלים לגבעת זאב, כדי לאחד את כלל הקהילות בעיר לסיעה אחת - רשימת יהדות התורה הכוללת את כל הקהילות.

אלא שאז החליט קיוי ויין, תושב שכונת אגן האיילות, להריץ רשימה נפרדת בשם 'תכל'ס' עם נציגי 'יחד' אוריאל רבני ומאיר בן שטרית, ובמקום השלישי הוא הציב למרבה ההפתעה את יונתן רייס נציג חסידות בעלזא, שלה בסיס כוח מרשים בשכונה.

כאמור, במכתב המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', מצהיר עכשיו המועמד החסידי ברשימת 'תכלס', יונתן רייס, כי הוא פורש מהרשימה, וקורא להצביע לרשימה המאוחדת 'גז', זאת בהוראת ראשי חסידות בעלזא שאליה הוא משתייך.

מכתבו של הנציג הבלעזאי (צילום מסך)

"אני הח"מ יונתן רייס (הייתי) מועמד ברשימת תכל'ס, במחשבה תחילה שייצא מזה טובה ותועלת לחברי קהילתנו הקדושה, היות ולא הייתה אז עדיין החלטה ברורה בעניין".

"אך היות וראשי הקהילה בראשם הדיינים שליט"א הכריעו שטובת הקהילה היא לתמוך בכל הכוח לפעול למען הרשימה התורתית והמאוחדת של יהדות התורה שסימנה גז, אי לכך הנני קורא בזה לאחי ורעי היקרים שיחיו, לתמוך ברשימה זו, למעננו ולמען המוסדות הקדושים - וכך אזכה לקבל שכר על הפרישה", מסיים רייס את מכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר