צפו בתיעוד

הרחוב רותח: זרנוק מים וגז מדמיע לתוך מטות 'עץ'

המשטרה פתחה בחקירת ההתפרעות המתועדת אמש בפתיחת מטה הבחירות של 'הפלג' במודיעין עילית. התנכלות אחרת התרחשה בפתיחת זרנוק מים לכיוון המטה בב"ב. צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
תקרית זרנוק המים בבני ברק (באדיבות המצלם)

כשבועיים לפני הבחירות המקומיות, והקרב בין הפעילים של המפלגות השונות הולך והופך לאלים. אמש (מוצ"ש) נרשמו עימותים בין פעילי דגל התורה לפעילי 'הפלג' במודיעין עילית ובבני ברק, במהלך פתיחת מטות הבחירות של האחרונים ("בני תורה" / עץ).

על פי עדות פעיל מפלגת עץ ל'כיכר השבת', בעת פתיחת המטה המרכזי של המפלגה באולם 'אחדות ישראל' ברחוב אור החיים במודיעין עילית, מספר נערים המזוהים לדבריו עם דגל התורה ניסו לפרוץ פנימה ולחולל מהומה, ולאחר שנהדפו החוצה התיזו כמות גדולה של גז מדמיע אל תוך האולם.

כוחות הצלה טיפלו במספר נפגעים במקום, ביניהם בשמואל אלישיב, מועמד המפלגה לראשות העיר ומנכ"ל ביטאון 'הפלס'.

תקרית ריסוס הגז במודיעין עילית (צילום: משה בלוי)

כאמור, זו לא היתה התקרית היחידה: התנכלות אירעה גם סמוך למטה 'עץ' בבני ברק, לאחר שבחורים שנטען כי לומדים בישיבת 'ארחות תורה' הסמוכה, השפריצו מים עם זרנוקים לעבר פעילי 'הפלג'.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מספר פעילים המזוהים עם דגל התורה נחקרו היום בצהריים במשטרה, בחשד למעורבות באלימות אמש במודיעין עילית.

(צילום: משה בלוי)

ממפלגת עץ נמסר: "אלימות וטרור היא דרכה של דגל התורה. נוכח הברבריות השיטתית שלה ושל פעיליה הצעירים, נמשיך הלאה לקדש שמים ולא ניגרר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר