הרחוב נסגר; בנין פונה

אם ו-3 ילדים נפגעו מאבקה חשודה בביתר עילית

אל שני מוקדים בביתר עילית הוזעקו לפני זמן מה כוחות ההצלה, בשל טענות על צריבה שהדיירים חשים בגופם לאחר שפתחו מעטפות עם אבקה מוזרה. אישה ו-3 ילדים נפגעו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

שני צוותי כיבוי, בליווי רכב ניטור, מטפלים בשעה זו (ראשון) בביתר עילית באירוע המוגדר 'וניל שחור', בו נפתחו מעטפות עם אבקה החשודה כמסוכנת, וגרמו לפגיעה קלה באישה ושלושה ילדים.

מדובר בשתי מעטפות שהגיעו מסין דרך אתר 'עלי אקספרס'. כשהן נפתחו ביעדן, רחוב הרבי מזוועהיל בעיר, התלוננו תושבים במקום כי הם חשים צריבה בגופם לאחר שנחשפו לחומר האבקתי בתוך המעטפות. בהמשך הגיע דיווח על אירוע דומה ברחוב אוהב ישראל בעיר.

חיים בלוי, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "מדובר בארבעה בני משפחה (אם ובתה כבת 20, נער כבן 17, וילד כבן 7) שחשו ברע לאחר פתיחת מעטפה עם חומר שאינו מזוהה. צוותי כיבוי וכוחות הביטחון פועלים במקום. הארבעה פונו להמשך בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשבשלב זה מצבם מוגדר קל".

צוותי כב"ה סגרו לפני זמן קצר את הרחוב משני צדדיו, הבניין אליו שוגרו המעטפות החשודות פונה מכל דייריו וארבעת הנפגעים פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

הפח ובתוכו המעטפות החשודות (צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

דובר כב"ה מחוז יו"ש עדכן, כי מספר דיירים טוענים כי הם חשים צריבה בגופם, והם מטופלים בזירת האירוע המוזר, וכן ששני צוותי כיבוי הוזעקו למעטפה חשודה גם ברחוב אוהב ישראל בעיר, בעקבות דיווח דומה.

מדוברות המשטרה (מחוז ש"י) נמסר: "במוקד המשטרה התקבל דווח על שתי מעטפות דואר שהגיעו למשפחה בביתר עלית ברחוב הרב מזוועהיל לאחר שהוזמנו באחד מאתרי האינטרנט".

"כשפתחו את המעטפות שהכילו אבקה לבנה חשו שעיניהם צורבות וקושי בנשימה. כוחות משטרה וכב"ה שהוזעקו למקום פינו את דיירי הבית הרחיקו את דיירי הבניין ובודדו את הרחוב הסמוך".

"4 מדיירי הבית פונו על ידי מד"א לקבלת טיפול רפואי במצב קל (על פי גורמי רפואה). למקום הוזעקו כוחות נוספים חבלן מז"פ וגורמי איכות הסביבה שפועלים כעת לזיהוי החומר".

(צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר