"בן תורה אמיתי"

אחדות בבני ברק: רובינשטיין ביקר במטה ש"ס

מזכיר מועצת גדולי התורה וראש העיר המיועד אברהם רובינשטיין הגיע לביקור במטה סיעת ש"ס בבני ברק, יחד עם יו"ר הסיעה בכנסת ח"כ יואב בן צור: "נבחרת צעירה ומבטיחה" (מקומי)

(צילום: יעקב כהן)

המועמד לראשות העיר בני ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה הליטאית הרב אברהם רובינשטיין ביקר היום (ראשון) במטה המרכזי של ש"ס בבני ברק.

רובינשטיין הגיע יחד עם יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור שאמר במפגש: "בשיחות עם הגאון רבי שמעון בעדני, הוא תמיד מציין את שמחתו מכך שאתה מתעתד לעמוד בראשות העיר בני ברק. הוא לא שוכח לך את העשייה למען מוסדות התורה גם בקדנציה הקצרה שהייתה לך. הרב אמר לי שאתה בן תורה אמיתי שמקבל דעת תורה ועושה למען התורה".

בן צור התייחס לנציגים הצעירים של הסיעה בבני ברק ואמר: "יש לך נבחרת של תנועת ש"ס בראשות הוותיק והמנוסה אליהו דדון, נבחרת צעירה ומבטיחה שתיתן המון כוח למועצת העיר. אין לי ספק שתהיה לזה השפעה גדולה ואני שמח על כך שברשימה יש וותיקים שיתנו מהניסיון שלהם לצד צעירים בעלי מרץ שכבר הוכיחו את עצמם במערכות שונות".

אלי דדון, יו"ר הסיעה המקומית, אמר: "אנחנו נשתף פעולה על כל צעד ושעל עם מועצת העיר ונפעל יחד למען כלל הקהילות. נביא להישגים משמעותיים עבור קהילות הספרדים, הליטאים והחסידים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר