'פשע השנאה' בברוקלין

"רכן מעלי והיכה אותי באגרופים": ליפא שוורץ מדבר

החרדי בן ה-62 שעבר אתמול תקיפה אכזרית בדרכו לתפילה בבית הכנסת בברוקלין, מתאר בראיון את הטראומה הנוראית שחווה, ואת הסכנה שחש לחייו מצד פארוק אפזל, התוקף (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ליפא שוורץ, המותקף (צילום מסך: מתוך CBS New York ביוטיוב)

ראיון עם החרדי שהותקף (מתוך CBS New York)

"אם היתה ברשותו סכין, הוא היה דוקר אותי", כך תיאר אמש (ראשון) ליפא שוורץ, החרדי שהוכה אתמול באכזריות ברחובות ברוקלין, ניו יורק.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", שוורץ בן ה-62 הוכה לאור יום בשכונת בורו פארק, בתם כך, בידי פארוק אפזל, בעת שצעד בבוקר ראשון בשדרה ה-13 בדרכו לתפילת שחרית.

מונית עצרה לפתע סמוך אליו, פארוק הנהג יצא ממנה לכיוונו בריצה, ותקף אותו באלימות: הוא הלם בפני שוורץ, תוך שהוא צועק לעברו קריאות גנאי בוטות.

בריאיון אמש למגזין NEW YORK הוסיף ליפא: "הוא יצא מהרכב וצעק עלי בזעם. אני נפלתי על הכביש, לפתע הוא היה מעלי והחל להכות בי באגרופים. זעקתי אליו שיעזוב אותי והתחלתי להילחם בחזרה".

"אם היתה ברשותו סכין – הוא היה דוקר אותי. הוא זעם, וצרח כל הזמן", תיאר שוורץ המותקף. כזכור, גם כשהוא כבר החל לברוח מהזירה, נהג המונית תקף אותו שוב ליד מבנה בנק TD.

תיעוד התקיפה האכזרית (צילום: BoroPark24)

לאחר התקיפה הקשה, נזקק החרדי לאשפוז בשל פציעות שספג בפניו, ופונה על ידי 'הצלה בורו פארק' לבית החולים Maimonides.

תחנה 66 של משטרת ניו יורק עצרה בהמשך את הנהג החשוד (37), בסיוע ארגון 'שומרים', ובעקבות קביעת המשטרה כי מדובר ב'פשע שנאה', הכוח המיוחד לטיפול בפשעי שנאה מונה לאחראי על חקירתו של התוקף האכזר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר