"נעבור את המכשול"

ליברמן משבח את החלטת מועצת גדולי התורה: "שקולה וחכמה"

ליברמן החדש: לאחר ההתנהלות המתונה לכאורה של מועצת גדולי התורה החסידית לגבי חוק הגיוס, גם יו"ר ישראל ביתנו משנה את הטון, ואף מסרב להצהיר כבעבר כי יתנגד לכל שינוי בנוסח החוק (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של ליברמן (צילום: מתוך 'ישראל ביתנו' בפייסבוק)

שר הביטחון אביגדור ליברמן מגיב היום להחלטתה של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל שנדמית כמתונה יותר באשר ל"חוק הגיוס", ומשנה בהתאם גם את הטון הקשוח אותו השמיע עד כה בסוגיה זו.

בישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' בראשה הוא עומד, אמר ליברמן בין היתר: "שמעתי את ההחלטה של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, והיא שקולה, חכמה ואחראית".

"כל מי שחיפש תירוץ להקדים את הבחירות - שיחפש תירוץ אחר", הוסיף השר, כשהוא מרמז להערכות כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מחפש סיבה להקדים את הבחירות, על רקע הצלחתו הצפויה בהן והחקירות בהן הוא נתון.

שר הביטחון אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ליברמן הוסיף והעריך: "אני מניח שנצליח לעבור בשלום גם את מכשול הגיוס, וזה לא יהיה סיבה למשבר קואליציוני - גם אם החרדים יצביעו נגד".

במענה לשאלות כתבים, סירב ליברמן להצהיר שוב, כפי שעשה עד כה, כי יתנגד לכל שינוי בנוסח חוק הגיוס. "אני לא מתכוון לפרט מעבר לזה. יש חוק מצוין. מה שברור הוא שגם אם החרדים יצביעו נגד, אף אחד לא יפרוש מהקואליציה", אמר השר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר