וידאו בלעדי

הגר"ש כהן: מי שלא יצביע ש"ס יפגע בקב"ה

נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן ירד במיוחד לכינוס בבני ברק והזהיר: "אני מבקש להודיע בשמי לכל האברכים שלא יילכו בדרך של טעות. זה חובה ופסק הלכה" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, ירד אמש (שני) לכינוס בחירות בבני ברק והזהיר: "מי שלא יצביע ש"ס בב"ב הוא ייפגע בקדוש ברוך הוא".

בכינוס שנערך בביתו של מקורבו הרב גדליהו בן שמעון, המשמש כחבר מועצת עיריית ב"ב, אמר הגר"ש כהן: "אני קורא לכל האברכים ולכל הציבור הספרדי בב״ב: אתם חייבים להצביע רק לש"ס. מי עוד דאג למוסדות שלכם חוץ מהנציגים של ש"ס? אסור אפילו לחשוב אחרת. מצווה חייבים לקיים".

נשיא המועצת הוסיף: "מי שלא יצביע ש"ס בב"ב הוא ייפגע בקדוש ברוך הוא. אני מבקש להודיע בשמי לכל האברכים שלא יילכו בדרך של טעות. זה חובה ופסק הלכה. הם חייבים להצביע רק לש"ס לבית של מרן".

בוידאו שהגיע לידי 'כיכר השבת', אומר הגר"ש כהן: "בחורים מירושלים שאלו אותי, הם לומדים בבני ברק, מה יעשו, יבואו לירושלים כדי לבחור? אמרתי כן".

לדבריו: "יש אברכים מבולבלים, חייבים רק לקב"ה, וחכם עובדיה הרג את עצמו בשביל תנועת ש"ס וזכה זכויות שאף אחד לא זכה כמותן".

בהמשך אומר הגר"ש כהן: "מסכן אברך שלא שומע לזה. הספרדים, האברכים, לכולם אני קורא: אסור לכם להיפרד מתנועת ש"ס, אין מי שעשה לעם ישראל כמו ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר