קרב מלוכלך באשדוד

המועמדת הוקלטה ודבריה שוגרו לניידים הכשרים • האזינו

המאבק על קולות חסידי גור בעיר אשדוד, שב'כיכר השבת' נחשף כי אלו נטשו סופית את ראש העיר המכהן יחיאל לסרי, מוביל להקלטה של דברי המתחרה נגד החרדים. הקלטה ערוכה? האזינו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לסרי וגלבר (צילום: פלאש 90)

לאחר שבאגודת ישראל באשדוד 'עשו קולות' לאחרונה כי לא יתמכו בראש העיר המכהן יחיאל לסרי המתמודד לקדנציה נוספת בבחירות הקרובות, הפיצו ביממה האחרונה מתנגדיה של המועמדת המתחרה בו, הלן גלבר, כשהיא מבטיחה: "לא אתן שהמיעוט החרדי יכפה את דעתו על הרוב החילוני".

כידוע, הבחירות לראשות העיר אשדוד יוכרעו הפעם, בין היתר, על קולותיהם של אנשי אגודת ישראל, והמערכת נכנסה בשל כך להילוך סוער ויצרי במיוחד. ביממה האחרונה כאמור היו אלו מתנגדיה של גלבר שהפתיעו ושלחו הקלטות שלה למכשירים הניידים של החרדים בעיר.

"לא יתכן שהמיעוט החרדי יכפה את דעתו על הרוב החילוני", נשמעת גלבר אומרת בהקלטה. "לא אתן לזה לקרות. העיר אשדוד מאופיינת כעיר רב תרבותית, המשתפת פעולה והמכבדת ומקיימת את האמרה 'חיה - ותן לחיות'. כך זה צריך להיות, ואני אדאג שככה זה יהיה גם בעתיד".

כזכור, ב'כיכר השבת' נחשף בסוף השבוע כי 'אגודת ישראל' הרשמית (חסידות גור) ככל הנראה תכריע לא לתמוך בלסרי, ובעקבות כך הובהר לאחר מכן בביטאון התנועה 'המודיע' כי עדיין לא התקבלה הכרעה בעניין.

המשמעות המיידית של האפשרות המסתמנת כי חסידות גור לא תתמוך בלסרי, היא שהוא לא עובר את סף 40 האחוזים ויורד לפיכך לסיבוב שני בו, הוא מפסיד בוודאות. מי שנחשבת כאלטרנטיבה ללסרי, היא כידוע המועמדת הלן גלבר, ולכן ניתן להבין מדוע הופצו ההקלטות שמסמנות כנראה את תחילתו של גל הכפשות שינסו מתנגדיה לייצר.

במטה גלבר מסרו בתגובה ל'כיכר השבת': "הלן גלבר היא היחידה שיכולה לחבר בין כל המגזרים בעיר, ולכן היא היחידה שמאיימת על המשך שלטונו של לסרי. טבעי שזה מלחיץ את מי שרואה בה איום, ולכן מנסה להכפיש אותה בעזרת הקלטות ערוכות ומזויפות".

"לסרי רע לכולם, חרדים מסורתיים וחילונים, ולכן כולם רוצים להחליף אותו. עוד שבועיים ננצח את הבחירות ונוכל לנהל פה עיר שלווה עם כבוד לכל המגזרים", מוסיפים במטה גלבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר