אש בירושלים

שריפה פרצה בבניין מגורים בשכונת הבוכרים. צפו

שריפה פרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב פישל בשכונת הבוכרים בירושלים. כוחות גדולים של כיבוי אש והצלה הוזעקו למקום וסורקים אחר לכודים. צפו בתיעוד מלהבות האש (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בחשוון תשע"ט | 16.10.18
(צילום: יעקב אמסלם)

כוחות כיבוי והצלה הוזעקו הלילה (רביעי) לרחוב ישראל פישל בשכונת הבוכרים בירושלים בעקבות דיווח על שריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים. בחסדי שמים, כלל הדיירים פונו ולא היו נפגעים.

להבות האש התפשטו במהירות לדירות סמוכות ומרפסות והבעירו גם עצים מחוץ לבניין. לוחמי האש פשטו על הבניין, החלו בפינוי הדיירים, ביצעו סריקות אחר לכודים ופעלו להשתלטות על להבות האש ואוורור הבניין מהעשן הרב.

החשש הגדול של כוחות ההצלה היה הן מפני לכודים בדירות והן שהאש תגיע אל בלוני הגז הפזורים במקום.

לוחמי האש פורצים לדירה (צילום: נייעס העילית 24/6)

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרת ישראל פועלים כעת בשריפה שככל הנראה פרצה בבית ברחוב ישראל אהרון פישל. השוטרים פועלים על מנת לוודא שכלל הדיירים בבניין פונו, להרחיק את הציבור ועל מנת לאפשר לכוחות כב"ה לכבות את השריפה".

מדוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם נמסר כי "שישה צוותי כיבוי והצלה פועלים בשריפה בבניין ברחוב אברהם פישל. לוחמי האש בכוחות מתוגברים מבצעים כיבוי של מספר דירות ומרפסות שנפגעו כתוצאה מהשריפה, מונעים את התפשטות האש לכלל הבניין, סורקים אחר לכודים בבניין, וכן מבצעים אוורור של הבניין מהעשן הרב הסמיך והרעיל שהצטבר בו.

עוד נמסר כי "הודות לפעילות המהירה, והמקצועית של לוחמי האש שחדרו אל תוך הבניין הבוער, פינו וחילצו אזרחים, והשתלטו במהירות על מוקד הלהבות, נמנעה פגיעה קשה בדיירי הבניין וכן התלקחות כלל הבניין. במקום פועלים כוחות ממשטרת ירושלים המסייעים ללוחמי האש בהרחקת סקרנים אשר מקשים על פעולות הכיבוי וההצלה של לוחמי האש, ובנוסף מסייעים השוטרים בפינוי אזרחים שפונו מהבניין ע"י כב"ה".

עוד נמסר כי "עד כה לא דווח לכבאות והצלה ירושלים על נפגעים באירוע. כמו כן, למקום הוזמן מהנדס מבנים מסוכנים של עיריית ירושלים, עקב חשש ליציבות חלק מהמבנה והמרפסות בו. בסיום פעולות הכיבוי וההצלה של לוחמי האש, תיפתח חקירה של כבאות והצלה לבירור נסיבות פרוץ השריפה".

צפו בגלריה של צלם "כיכר השבת" חיים גולדברג מזירת השריפה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר