צפו בתמונות

תיעוד מעזה: ההרס בעקבות תקיפת צה"ל

ברשתות החברתיות מתפרסמות בשעות האחרונות תמונות של חלק מההריסות של יעדי הטרור שהותקפו על-ידי צה"ל לאחר שיגור הרקטות לפנות בוקר לעבר ישראל. צפו בתמונות (צבא)

(צילום מסך: מתוך טוויטר)

החל מהבוקר (רביעי) תקפו מטוסי קרב של צה"ל למעלה מ-20 מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה. בשעות האחרונות מתפרסמות ברשתות החברתיות תמונות של חלק מההריסות של יעדי הטרור שהותקפו.

דובר צה"ל מסר מוקדם יותר כי "במוקד התקיפה מנהרת טרור התקפית של חמאס באזור חאן יונס שחצתה לשטח ישראל, וכן פיר עורפי של המנהרה. המנהרה הייתה במעקב צה"ל מזה תקופה.

"כמו כן נתקפו מתחמים לחפירת מנהרות טרור התקפיות בזיתון ובחאן יונס ופיר מנהרת טרור ימית במרחב החוף בחאן יונס, מפעל לייצור רכיבים ולוחות בטון לבניית מנהרות וכן מפעל ייצור אמצעי לחימה אוויריים ברפיח ובתל אלהוא, מתחם צבאי של הכוח הימי בחאן יונס וכן יעדי טרור במספר מתחמים צבאיים ביניהם אתר לייצור אמצעי לחימה ורקטות".

בצה"ל הפנו אצבע מאשימה לחמאס ואמרו כי "ארגון הטרור חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות על אזרחי ישראל. ארגון הטרור מוסיף להוביל טרור נגד אזרחי ישראל וכחות הביטחון, בכלל זאת מוביל ומאפשר טרור בחסות של הפרות סדר אלימות.

"בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס. צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש להמשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר