סוער בגבעת זאב

מלכיאלי: "'דגל' עושים צחוק מהספרדים"

סיעת ש"ס פתחה את מטה הבחירות שלה בגבעת זאב, לאחר שהוחלט על ריצה נפרדת: "יש פה אנשים שעושים צחוק מהספרדים. לקחו ספרדי והכניסו אותו במקום לא ריאלי" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מלכיאלי נואם בכנס, אמש (צילום: שמואל דריי)

בכירי תנועת ש"ס הארצית השתתפו אמש (שלישי) בטקס פתיחת המטה המרכזי של המפלגה בגבעת זאב. יו"ר סיעת ש"ס ח"כ בן צור הצהיר: "סימנו את גבעת זאב כיעד אסטרטג.

בש"ס מסבירים כי במפלגה רואים ב"בגבעת זאב יעד אסטרטגי חשוב בזירה המוניציפלית, אנו מאמינים ביכולת של בני התורה הספרדים להתאחד, ובפתיחת המטה הוכחה העשייה הענפה של הנציגים למען תושבי העיר.

לדברי בן צור: "לא לחינם ירדנו כל בכירי התנועה לשטח. יש לנו פה נבחרת חזקה ומוצלחת ורק תנועת ש"ס תוכל לסייע למקום כזה במשרדי הממשלה".

ח"כ מיכאל מלכיאלי הוסיף: "יש פה אנשים בגבעת זאב שעושים צחוק מהספרדים. לקחו ספרדי והכניסו אותו ברשימה שלהם במקום רביעי, מקום לא ריאלי, העיקר לקנות את הספרדים בזול. זה צחוק וליצנות. רק ש"ס חזקה תוכל להמשיך ולפתח את הקהילה החרדית בגבעת זאב".

יו"ר הסיעה המקומית יוסי מועלם אמר: "ישנם אנשים שמסתפקים בסלוגנים מפוצצים, אנחנו בוחרים בעשייה. גבעת זאב עוברת מהפך, ש"ס תהיה הפתעת הבחירות".

לדברי ח"כ ינון אזולאי: "הייתי עוזרו של השר דרעי, ואין לכם מושג כמה הוא מטפל ודואג לגבעת זאב. יש פה גאווה ספרדית אמיתית. אם לשפוט לפי טקס פתיחת המטה, אנחנו יכולים להמשיך להוביל ולשמש כמפלגה הגדולה".

מנכ"ל ש"ס חיים ביטון סיים:"הציבור הספרדי הוא החזק ביותר בגבעת זאב. הקמנו פה בתי כנסת ומוסדות חינוך. עושים לנו תנאים, מבקשים שנוותר על הסגנות, אבל זה לא מקובל עלינו. אחינו האשכנזים רוצים להפוך את הגבעה לקריית ספר, מקום של שלטון יחיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר