הקרב על אשדוד

הקלטה של לסרי נשלחה לניידים החרדים

לאחר שהחרדים קיבלו ביום שני הקלטות נגד המועמדת גלבר, אמש הגיע תור מתנגדי לסרי, לשגר לניידים החרדים הקלטות של לסרי מזלזל בחרדים. לסרי: "הקלטה ערוכה" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הקרב על קולות החרדים באשדוד במרוץ לראשות העיר מטפס לשיאים חדשים מדי יום. לאחר שביום שני בערב שוגרו לניידים החרדים הקלטה של המועמדת הלן גלבר, בהן היא נשמעת מדברת על כך שלא תתן למיעוט החרדי לכפות את דעתו על הרוב החילוני - אתמול (שלישי) בשעות הערב הגיעה הקלטה התגובה המוחצת של מצידם של מתנגדי לסרי.

בהקלטה מפתיעה ששוגרה אף היא לאלפי הניידים החרדים בעיר, נשמע לסרי מדבר נגד השבת כשבדבריו הוא אף מתבטא בזלזול נגד החרדים וצעדי המחאה שנקטו כנגד חילולי השבת שהתרבו באשדוד בתקופת כהונתו של לסרי כראש עיר.

את נדברים אמר לסרי ככל הנראה בחוג בית מצומצם ובו הוא מתאר את דרדור הסטטוס קוו באשדוד תחת הנהגתו כראש עיר. לסרי מתייחס למדיניות ה'אין אכיפה' מצדו ביחס למרכז הקניות מחלל השבת 'ביג פאשן' בעיר. הוא מוסיף ומציין כי החרדים לא שמחו לשמוע את העמדה שלו בעניין השבת ואף מחו כנגדה אלא שלא קרה כתוצאה מכך שום דבר.

"אני סברתי שאין הבדל בין הסטאר סנטר לבין ה'ביג'", נשמע לסרי בקולו, "כיון שגם הסטאר סנטר נמצא בפאתי העיר וגם הביג נמצא בפאתי העיר - אפשר להסתכל עליהם אותו דבר ללא חריגה מהסטטוס קוו. הצגתי את זה בפניהם (-בפני הרבנים החרדים, א.ר.), הם לא שמחו לשמוע את העמדה שלי, הם גם עשו הפגנה מאוד גדולה, עשרת אלפים איש, ממש עשרת אלפים איש, אבל מעבר לכל לא קרה שום דבר", נשמע לסרי חותם את ההקלטה המפתיעה שמסעירה מאז אמש את אשדוד החרדית.

כזכור, 'כיכר השבת' חשף בסוף שבוע שעבר, כי בגור קיבלו החלטה כל הנראה סופית שלא לתמוך בלסרי, דבר שהכניס לסחרור את הזירה האשדודית, ובעיקר את תומכי לסרי שיודעים את מה שהוכח בסקרים, כי אם לסרי לא יקבל תמיכה חרדית מלאה אין לו שום סיכוי לנצח את הבחירות. ההקלטה המפתיעה שופכת שמן נוסף למדורה הרותחת בלאו הכי ומרחיקה עוד יותר את האפשרות שאגודת ישראל תתמוך בלסרי לראשות העיר.

ממטה ראש העיר יחיאל לסרי נמסר ל'כיכר השבת': "מדובר בניסיון עלוב במיוחד, של מועמדת זניחה לראשות העיר אשדוד, המנסה להוליך שולל את הציבור החרדי ע"י הקלטה שאין בה ממש, הערוכה באופן מגמתי ובחוסר מקצועיות, ומשקפת בורות מוחלטת בסוגיית השבת באשדוד".

יצוין, כי מתנגדיו של לסרי טוענים בתוקף כי ההקלטה מקורית וללא כל עריכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר