ביהמ"ש קבע: הקורקינט החשמלי יושבת

החלטת בימ"ש קבעה כי קורקינט החשמלי שהושבת עקב רכיבה בשכרות של בעליו, יישאר בהשבתה כפי שקבע קצין המשטרה. השופט: "קצין המשטרה פעל כדין ובסמכות" (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בית המשפט מציג תקדים בכל הנוגע להתייחסות לקורקינט חשמלי ככלי תחבורה בכל הנוגע לעבירות תנועה שנעשית עמו.

בתאריך 6.10.18 במהלך פעילות אכיפה באזור ת"א, נעצר בשעות הבוקר המוקדמות רוכב קורקינט חשמלי לבדיקת שכרות. בבדיקה נמצא, כי הרוכב תחת השפעת אלכוהול כפי 2 יותר מהכמות המותרת בחוק. בשל כך הוחלט ע"י קצין המשטרה לפסול את רישיון הנהיגה וכן להשבית את הקורקינט החשמלי ל-30 יום על פי דין.

בתאריך 17.10.18 החליט בימ"ש השלום לתעבורה בת"א, כי הוא דוחה את הבקשה של הרוכב לבטל את השבתת הקורקינט ומשאיר את החלטת קצין המשטרה על כנה מהטעם "נחה דעתי, כי קצין המשטרה פעל כדין ובסמכות ובביטול הודעת איסור השימוש, תהא פגיעה בביטחון הציבור ואני דוחה את הבקשה"

"קורקינט חשמלי הינו כלי תחבורה לכל דבר ועניין, המשטרה שמה דגש באכיפה לעבירות שמתבצעות תוך כדי רכיבה על הכלי. נהיגה/רכיבה תחת השפעת אלכוהול על כלי תחבורה מהווה עבירה חמורה ומסכנת את הרוכב וכלל משתמשי הדרך. משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירת השכרות ותפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותה במטרה למצות את הדין עד תום, ולהבטיח את ביטחונם של ציבור משתמשי הדרך", מסר דובר המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר