אלימות ומעצרים

הקרב הסוער על לוחות המודעות בירושלים

בעלי לוח היוצא בירושלים, מצד אחד וחברת הדבקת מודעות, מצד שני, מתגוששים בקרב על לוחות המודעות בירושלים, קרב הכולל אלימות ורדיפה, וביהמ"ש טרם קבע "מי התחיל" (פרסום)

שאול כהנא | כיכר השבת |
לוח מודעות (באדיבות המצלם)

בעלי לוח היוצא לאור מידי שבוע בירושלים וערים נוספות, טוענים כי הם עוברים התעללות ואלימות על ידי חברת הדבקת מודעות מתחרה, שמצידה טוענת להשגת גבול ולאלימות והתנכלות שמופנית כלפיה. המשטרה התערבה והסיפור הגיע עד לבית המשפט, שם נקבע כי בוצעו מעשי אלימות הדדיים ונתלשו מודעות ע"י כל אחד מהצדדים.

אחד מבעלי הלוחות מספר כי המתחרים "לא בוחלים בשום דרך ואמצעי להרוס, להפחיד ולהשחית - החל מנתינת מכה עם אלה בגב לאחד הבעלים, שבירת מראות רכב המדביקים, ולאחרונה אלמונים אף התיזו גז מדמיע על ילדיו".

עקב תלונות שהוגשו משני הצדדים, המשטרה נכנסה לתמונה וחקרה את החשודים, משתי החברות. עד כה כלל הנחקרים שוחררו בערבות, חלקם עם צווי הרחקה.

סמוך לכניסת השבת אירעה תקרית קשה כאשר מדביק אחד זרק על השני דלי מלא בדבק, המכיל חומר מסוכן. ביום שלישי נחקר אחד העובדים בחשד שהיה שותף לתקרית והוא שוחרר בערבות.

אחד המדביקים מספר כי בחקירתו במשטרה הוא הוזהר שהגשת תלונות רבות מצידו יכולות להוביל לחקירתו ולנקיטת סנקציות כנגדו. בחקירתו הוא ביקש מהמשטרה פתרון אמיתי לסכסוך ולא סתם שחרורים בערבות.

"אני מחויב לשלום אשתי והילדים ואף לפרנסת משפחתי", הסביר, "אני רואה מטרה קדושה להמשיך לספק תכנים איכותיים לבני התורה בלוחות המודעות ושום דבר לא יעצור את הפעילות הזו. אם לא מגיעים לפתרון אני מעדיף להשאר במעצר".

במהלך אחד הדיונים בבית המשפט, כתב השופט בהחלטתו כי "לאחר ששמעתי את הצדדים ועיינתי בחומר החקירה עולה תמונה לפיה מדובר בסכסוך בין שני מדביקי מודעות. במהלך הסכסוך בוצעו מעשי אלימות הדדיים ונתלשו מודעות ע"י כל אחד מהצדדים, אין במסגרת זו לקבוע 'מי התחיל' או 'מי יותר אשם'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר