מלחמת אחים

פעיל 'עץ': פעילי 'דגל' תקפו אותי באלימות

במפלגת 'בני תורה - עץ' טוענים כי פעילי 'דגל התורה' תוקפים את פעילי המפלגה • אמש הותקף באלימות פעיל 'עץ' שנזקק לטיפול רפואי • במשטרה התקבלו מספר תלונות דומות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

במפלגת 'בני תורה' תוקפים את 'דגל התורה' בטענה כי פעילי 'דגל' תוקפים באלימות את פעילי 'הפלג', וזה על רקע הבחירות לרשויות המקומיות. המשטרה פתחה בחקירה במספר אירועים דומים.

האירוע האלים ביותר, לדברי 'הפלג', התרחש הלילה (שישי) בירושלים. במטה הבחירות של המפלגה מספרים כי: "פעילי דגל התנפלו על קבוצת פעילי בני תורה שעסקו בחלוקת חומרי הסברה בשכונת גבעת שאול. אחד מפעילי עץ נזקק לפינוי רפואי לאחר שפעיל דגל היכה אותו בפניו באמצעות ברזל. הפעיל פונה לבית החולים שערי צדק, ולאחר מכן פונה להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם. תלונה הוגשה במשטרה נגד מחוללי האלימות.

הפעיל שהותקף אמש בגב"ש סיפר לאחר הטיפול רפואי: "עבדתי במטה של 'עץ' כמחלק דפים לבחירות, בזמן שעבדתי בגבעת שאול הגיעו כה בחורים מהמטה של דגל התורה, אפילו בלי להסביר, הבן אדם נתן לי אגרוף בעין, אני צריך לעבור תפירות".

ב'הפלג' טוענים כי אירועי אלימות נוספים נרשמו במוקדים אחרים בירושלים, בית שמש, מודיעין ובני ברק.

"לאחר שש שנות חינוך של הדור הצעיר בדגל התורה - לשנאה ומשטמה אישית חסרת רסן, התוצאות ניכרות היטב - פירות הבאושים מבתי המדרש של דגל התורה צצים להם בכל פינת רחוב ועיר במלוא כיעורם. ראו גידולים שגידלתם!", טוענים במטה 'בני תורה'.

פעיל דגל התורה הגיב להאשמות וטען כי "האירוע התחיל כשרכב של 'דגל התורה' ראה מספר נערים מה'פלג הירושלמי' כשהם מחלקים בתיבות דואר חומרי הסברה נגד מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מיד כששאל אותם מה אתם מחלקים התחילו הנערים מה'פלג' לחייג בשיחות טלפון, תוך מספר שניות הופיע במקום רכב של שכירי חרב עבריינים המצוידים בגז מדמיע ובגז פלפל והחלו להשפריץ לכל עבר. המכות ניתכו לכל כיוון. כשהעבריינים אינם חוסכים במאומה כדי לכלות בהם את כל המיכלים של הגז מדמיע, והביאו לפציעתם של כמה פעילי דגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר