צפו

דרעי: כשלא יודעים להפסיד - הולכים בשיטות לא שיטות

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ירד אמש לכנס בחירות בעיר אלעד, והתייחס להחלטת בית המשפט לפסול את המועמד יצחק פינדרוס • במרכז הנאום: מתקפה על ישראל פרוש (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי ירד אמש (חמישי) לכנס בחירות בעיר אלעד, לאחר החלטת בית המשפט המחוזי בלוד לפסול את מועמדותו של יצחק פינדרוס ולקראת הכרעת בג"צ בנושא.

במהלך דבריו יצא דרעי במתקפה חריפה ואמר: "יודעים את האמת, הציבור באלעד - כשמגיע הזמן לציית לגדולי התורה, שרואים אחדות מוחלטת של עולם תורה, מבינים שהולך להיות פה הפסד גדול. אז מה עושים? לא מכניעים ראש, לא מקיימים הסכמים שחותמים עליהם. אלא מה? הולכים בשיטות לא שיטות, שלצערי הרב אני רגיל בהם 30 שנה ואני לא רוצה לפרט, עם השיטות הללו. בשיטות הללו שהולכים - מונעים מהציבור, מונעים מהציבור לשמוע לגדולי תורה. על מה? על ויכוחים איפה שהוא היה בליל הושענא רבא".

דרעי תקף את חבר המועצה אבי דיין, שבתחילת הקדנציה ערק מש"ס לקואליציית פרוש: אף אחד לא הכיר אותו, אני החלטתי להכניס צעירים, בגלל שהוא ישב עם הרב צוריאל, הוא ביקש מיד 'אני ימלוך - אני רוצה תיק מסוים', אני לא אכנס לפרטים. כשצוריאל הסביר לו שיש אנשים יותר מנוסים, לאט לאט, רק עכשיו נכנסת".

המתקפה על אבי דיין

בשלב הזה עבר דרעי לתקוף את ישראל פרוש: "מפלגה שהולכת בשם גדולי התורה שלהם, ב"ה לכל אחד יש לו גדולי תורה, ללכת ולקחת מאתנו מנדט, רק בשביל שלא נהיה רוב, ולהציע לו את אותו תיק שצורי לא רצה לתת לו, שהיה שייך לנו.

"כבר תחילתו בחטא - זה ביום הבחירות, איך שלקחו את הבחירות, ואח"כ עבירה גוררת עבירה. ולמרות כל זו, לא היה חשוב לי, לקחתי אחריות ואמרתי אנחנו מחויבים לתושבי העיר ולהיכנס לקואליציה, למרות שהיצר הרע היה קשה מאוד, איך אפשר לסמוך על אנשים כאלה, נו - כנראה טעיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר