צפו בתיעוד

דייטש במפגש עם החרדים העובדים: "אתם חלק מאיתנו"

המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים, יוסי דייטש, נפגש אמש עם צעירים חרדים עובדים וענה לשאלותיהם בנוגע לתעסוקה, תרבות וחינוך • "רק תבואו אלי ותבקשו" (חרדים)

(צילום: יוחנן בלייך, כיכר השבת)

המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים, יוסי דייטש, נפגש אמש (חמישי) במרכז 'אביעה' בגבעת שאול עם צעירים חרדים עובדים.

הצעירים העלו במפגש סדרת שאלות הנוגעות לחייהם ולשלומם. בין היתר, נידונו נושאים כמו אירועי תרבות חרדית, תקצוב סטודנטים, אפלייה בקבלה למוסדות ועוד.

דייטש ענה לשאלות הנוכחים, כאשר הוא מתייחס לצעירים בכובד ראש, ומבטיח: "לא יודע מי סיפר לכם שאתם לא חלק. תבואו אלי, רק תבקשו ותקבלו הכל".

לפי צעירים שהשתתפו במפגש, למרות חלק מן השאלות שהעלו רגשות טעונים וקשים מצד החרדים העובדים, הם חשים כי יש כאן בשורה ודייטש מבין לליבם. "בסופו של דבר, הכל היה באווירה טובה ויצאנו מרוצים", מסר אחד המשתתפים ל'כיכר השבת'.

לדבריו של דייטש, עופר ברקוביץ נפגש לאחרונה עם צעירים חרדים כדי לעשות את הרושם כביכול הוא ידאג להם, אבל מי שיבדוק מה עשה ברקוביץ בשנים האחרונות למען חרדים ובכלל, יגלה שמדובר בספין.

לצד זאת, דייטש מבהיר כי "אני לא שליח של האדמו"ר מסלונים, והוא גם לא רוצה שאהיה השליח שלו. אני שליח של חברי מועצת גדולי התורה כולה".

דייטש, שקיבל בימים אלו את תמיכת חסידות גור אמר, "בשאלות האישיות אני שואל את האדמו"ר אבל בכל השאר אני שואל את כולם. גם בשאלת ההתמודדות לראשות העיר האדמו"ר סירב לענות לי ושלח אותי למועצת גדולי התורה".

דייטש, לו יש וותק מכובד בעיריית ירושלים, התייחס גם לטענות ציבור החרדים העובדים בנוגע להקצאות. לדבריו, הבעיה המרכזית היא שהציבור מתנגד להקצאות למבני חינוך בשכונותיהם.

"אנשים רוצים שיביאו להם מוסדות או גינות, אבל לא ליד הבית שלהם כל אחד אומר "זה חשוב אבל תשים את זה בשכונה אחרת". וזה תוקע את הכל, איך אפשר לנהל עיר ככה".

צפו בקטע מתוך המפגש:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר