צפו בווידאו

"לא עניין את יוסי דייטש אם יש לי כיפה, זקן או פאות - הוא תמיד עזר"

בסרטון שמופץ בשעות האחרונות ברשת, מודיע רועי זיו, פעיל חברתי חילוני בירושלים, כי יתמוך ביוסי דייטש לראשות העיר: "הוא תמיד התייחס אליי כשווה בין שווים". צפו בווידאו (חדשות)

(צילום: מתוך פייסבוק)

התמיכה החילונית ביוסי דייטש, המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים - ממשיכה להפתיע: רועי זיו, פעיל חברתי מוכר בעיר, הודיע היום (שישי) על תמיכתו ביוסי דייטש לראשות העיר. לדבריו, במשך 12 וחצי השנים האחרונות - דלתו של דייטש תמיד הייתה פתוחה בפניו ללא קשר לזהות הדתית או הלא דתית שלו.

"החלטתי לבחור ביוסי דייטש" אומר זיו בסרטון שמופץ ברשת. "אתם בטח שואלים למה בחור חילוני, כמוני, תומך בדייטש?במשך 12 שנה בפעילות שלי למען ירושלים הלשכה של יוסי דייטש תמיד הייתה פתוחה עבורי. אף פעם הוא לא אמר לי: חרדי, חילוני, ערבי, יהודי - תמיד הוא התייחס אליי כשווה בין שווים, כמו אל כולם"

"כשיוסי הבטיח משהו הוא קיים, כשיוסי אמר משהו - זה נעשה. לא עניין אותו אם יש לי זקן, כיפה או פאות. מה שעניין את יוסי זו העשייה. הנתינה למען ירושלים. עזבו אתכם מחילוני, עזבו אתכם מדתי, תתעסקו במהות. אל תסתכלו על איך שיוסי דייטש נראה, תסתכלו על מה שהוא עשה ב-12 השנים האחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר