אחרי החלטת ה'מועצת':

ליאון התקבל בריקודים במטה 'דגל התורה'

המועמד לראשות העיר ירושלים, שקיבל את תמיכת מועצת גדולי התורה של דגל התורה, התקבל בריקודים סוערים במטה המפלגה והודה על התמיכה בו. "מאוד נרגש מכך" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר החלטת מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' לפיה יש להצביע עבור משה ליאון בבחירות הקרובות בירושלים, הפתיע ליאון את פעילי 'דגל התורה' במטה המפלגה בירושלים, שם התקבל בתשואות וריקודים.

בנאומו הודה ליאון למועצת גדולי התורה על החלטתה: "אני מתרגש, אני רוצה להודות להחלטת מועצת גדולי התורה שהייתה היום, אני מאוד נרגש מעצם העובדה, כי כל גדולי התרוה הביעו בי את תמיכתם זה גורם לי לאחריות מרובה, מקווה שאני לא אאכזב אף אחד וננצח ביחד".

יו"ר 'דגל התורה' בירושלים אליעזר ראוכברגר הלהיב את הפעילים: "ראש העיר הבא פה! אנחנו ביום שלישי בעוד עשרה ימים מה שקורה פה יהיה כאין וכאפס", אמר ראוכברגר.

בתוך כך, כעשרה ימים לבחירות הדרמטיות לראשות עיריית ירושלים, לפי סקר שערך מכון סמית' עבור מטה משה ליאון, ושפורסם הבוקר במעריב, עולה כי משה ליאון קרוב מאוד לניצחון כבר בסיבוב הראשון עם תמיכה של 38%.

על השאלה עבור מי תצביע לראשות העיר התקבלו התוצאות הבאות: משה ליאון 38%, עופר ברקוביץ' 23%, זאב אלקין 14%, יוסי דייטש 9%, חיים אפשטיין 2%, אבי סלמן -1%, כאשר 13% עדיין לא החליטו.

יש לציין, כי משקלול הנתונים בקרב בעלי הדעה, ליאון כבר מנצח בסיבוב הראשון עם ,43% עופר ברקוביץ'29%, זאב אלקין 14%, יוסי דייטש 12%, חיים אפשטיין 2%.

ליאון נהנה מתמיכת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וחכם שלום כהן, מנהיגי דגל התורה וש"ס. לעומת רבני מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל שהודיע על תמיכה ביוסי דייטש לראשות העיר. כמו גם חרדים נוספים, התומכים בעופר ברקוביץ'.

ממטה ליאון נמסר: "הסקר הזה מלמד היטב על הסחף האדיר ברחוב הירושלמי. אנחנו נהנים מתמיכה אדירה שחוצה מגזרים וציבורים – וקרובים מתמיד לניצחון ברור כבר בסיבוב הראשון".

הסקר בוצע בקרב 400 איש/ה כמדגם מייצג של תושבי ירושלים, בעלי זכות הצבעה בעיר, גילאי 17 ומעלה, מגזר יהודי. טעות הדגימה – 4.9%.בכל אזור בעיר ראיינו בהתאם לחלקו היחסי מבעלי זכות ההצבעה.35% מהמרואיינים הגדירו עצמם כחרדים. יש לציין כי לפי פילוח הנתונים, רוב המתלבטים בסקר הנוכחי (13%) נמנים על המגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר