איך לגרום לילדים לספר מה עבר עליהם בלימודים?

זה לא פשוט לגרום לבן ה-10 שלכם לחשוף את כל מה שעבר עליו במקום הלימודים. לכן נציגי האתר "PureWow" תפסו לשיחה את ביזי פיליפס, ידוענית אמריקאית, וביקשו ממנה לחלוק את הסוד שלה, איך היא משדלת את בנותיה לשתף בכל החוויות שעברו עליהן בבית הספר (משפחה)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)
לא, זה לא פשוט לגרום לבן ה-10 שלכם לספר את כל מה שעבר עליו במקום הלימודים. אפילו אתגר. לכן נציגי האתר "PureWow" תפסו לשיחה את ביזי פיליפס, ידוענית אמריקאית, באירוע השקה כלשהו, וביקשו ממנה לחלוק את הסוד שלה, איך היא משדלת את שתי בנותיה בנות ה-10 וה-5 לשתף אותה בכל החוויות שעברו עליהן בבית הספר.
הטקטיקה שלה: "כיום, בתי הספר מקלים את המלאכה על ההורים על ידי שליחת אינספור מיילים המאפשרים לכם לדעת מה הילדים שלכם עושים כל היום", אומרת פיליפס. "לדוגמא, בבית הספר של הילדות שלי, שולחים אליי דואר אלקטרוני עם הכיתוב 'שאל אותי על' שמציין כמה דברים שהן למדו, כמו 'שאל אותי על החומה הסינית'. זה כל כך מועיל כי אני יודעת שאם נגיע אי פעם למקום שבו ביתי הקטנה לא תהיה פתוחה או גלויה לגבי היום שלה, אני יכולה פשוט לומר: 'קראתי שדיברתן בכיתה על כך וכך. מה חשבת בקשר לזה?'"
כמובן, פיליפס אינה חוששת להודות כי אחת הילדות שלה לא ממהרת לחלוק מידע. "יש סיכוי שהקטנה שלי תגיד שהיא לא מעוניינת לדבר איתי וזה בסדר כי היא לא רואה בי דמות שאיתה היא מעוניינת לדבר. אני לא קולית כמו החברות שלה, לדעתה, וזה בסדר. לגיטימי".
לבינתיים, בארצנו הקטנטונת, אנו עמלות על קידום הרעיון המבורך הזה גם במוסדות הלימוד של ילדינו, בדואר אלקטרוני, בהודעת טקסט, ווצאפ או בכלל מודפס באופן פיזי על דף. העיקר להיות מעודכנים ומעורים בחיים של ילדינו עד למקסימום, גם בשעות שאיננו נמצאים יחדיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר