צה"ל חושף

עמדת טרור של חיזבאללה בכסות של ארגון 'ירוק'

פעם נוספת, מסיר צה"ל את הלוט מעל שקרי ארגון הטרור חיזבאללה, עם הוכחות כי ניהל מעקב מתוך עמדה צבאית לכל דבר, שהוצגה כשלוחה של ארגון למען איכות הסביבה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מחבלי חיזבאללה בפעולה, מתוך העמדה שנחשפה (צילומים: דובר צה"ל)

צה"ל חושף היום (שני) עמדת טרור נוספת של ארגון הטרור חיזבאללה, בחסות אגודה פיקטיבית לשמירה על איכות הסביבה.

בכך, לפי צה"ל, מפר פעם נוספת ארגון הטרור חיזבאללה את 'החלטה 1701' של האו"ם, בפעילותו במרחב שמדרום לליטני, תוך שימוש במסווה אזרחי וחיזוק יכולות צבאית במרחב הכפרי בכפרים השיעיים.

את כל זה, כך מתברר, עושה חיזבאללה בכסות שקרית של אגודת 'ירוק ללא גבולות', כסיפור כיסוי שמאחוריו הוא מבסס עמדות תצפית שמטרתן איסוף מידע על כוחות צה"ל.

כידוע, בשנה האחרונה עוקב צה"ל מקרוב אחר עמדות תצפית של חיזבאללה, הממוקמות לאורך קו המגע, בחסות אגודה פיקטיבית זו, כשבשנת 2017 לבדה נחשפו חמש עמדות.

כעת כאמור נחשפת עמדה נוספת, שמטרתה - העמקת תמונת המודיעין והידע של ארגון הטרור, תוך הפרה בוטה של החלטת האו"ם שנפלה בסוף מלחמת לבנון השנייה.

החלטה זו, כזכור, קבעה כי חל איסור על נוכחות כל גוף חמוש מלבד צבא לבנון מדרום לנהר הליטני. חיזבאללה, כמה צפוי, נמצא מפר החלטה זו באופן שוטף: נע על הגדר חמוש, מתצפת על שטח ישראל ומבסס תשתית צבאית בסמוך לגבול - וכל אלו במסווה אזרחי של האגודה הפיקטיבית המדוברת.

מדובר צה"ל נמסר: "חיזבאללה פועל כמי שחושב שצה"ל לא מודע לפעילותו, מונע מכוחות האו"ם באזור לבדוק עמדות אלו בטענה שמדובר בשטח פרטי, ובכך מונע בדיקה של כל דיווח על הפרת החלטה 1701. צה"ל עוקב באופן שוטף אחר פעילות ארגון חיזבאללה, כפי שהוכיח בתקופה האחרונה. הוא מודע לפעילות זו, וכן לפעילויות נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר