הרצח באיסטנבול

נמצאו שרידי גופת העיתונאי: "פניו הושחתו"

על פי רשת 'סקיי ניוז', שרידים של הגופה המבותרת נמצאו בחצר הקונסול הסעודי באיסטנבול • בטורקיה טרם התייחסו לדיווח, שפורסם לאחר נאומו של ארדואן בפרלמנט (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הקונסוליה הסעודית באיסטנבול (צילום מסך מתוך Google Maps)

רשת החדשות 'סקיי ניוז' דיווחה בצהריים (שלישי), כי נמצאו שרידים מגופתו של העיתונאי הסעודי ג'מאל חשוג'י, שנרצח בקונסוליה הסעודית באיסטנבול שבטורקיה.

הפרשה התחילה כאשר חשוג'י נצפה נכנס לקונסוליה הסעודית באיסטנבול, אך לא יצא ממנה. טורקיה טענה מיד כי הוא חוסל על ידי מרצחים סעודיים, וגם נשיא ארה"ב טראמפ התערב, ואיים על סעודיה אם יתברר כי היא מעורבת ברצח.

לפי הגורמים שדיווחו על כך, גופתו של העיתונאי בותרה ופניו הושחתו. שרידי גופתו של העיתונאי נמצאו בחצר ביתו של הקונסול הסעודי באיסטנבול. יצויין כי טורקיה ערכה חיפוש בביתו של הקונסול אחרי היעלמותו של חשוקג'י, וגם בקונסוליה הסעודית.

בטורקיה טרם התייחסו לדיווח, שפורסם שעה קלה לאחר שנשיא טורקיה ארדואן נאם בפרלמנט שבארצו, על הפרשה שמסבכת את שלטונו של יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן. ארדואן הצהיר בפרלמנט הבוקר (שלישי) כי גופתו של חשוקג'י לא נמצאה, ודרש תשובות מסעודיה על החיסול.

"זו לא הייתה תאונה", אמר ארדואן בנאומו בפרלמנט לפני הדיווח על מציאת שרידי הגופה, והוסיף שחשוג'י הוא "קורבן של רצח אכזרי מאוד".

על פי Ynet, במקביל לדיווח הגיעו לארמון המלוכה בריאד שבסעודיה קרובי משפחה של חשוג'י, בהם בנו סלאח, ונפגשו עם המלך סלמאן ויורש העצר מוחמד בן סלמאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר