הפרס הענק

האם יש רק זוכה אחד ב-1.6 מיליארד דולר?

דיווחים לא רשמיים בארה"ב טוענים כי יש זוכה בפרס הגדול בהגרלת הלוטו. הפרס שעומד על 1.6 מיליארד דולר הוא שיא של כל הזמנים. במידה ולא יהיה זוכה הפרס יגדל עוד (בעולם)

כרטיס ההגרלה (צילום: שאטרסטוק)

ברחבי ארצות הברית מחכים הבוקר (רביעי) להודעה הרשמית: האם יש זוכה בפרס הראשון בהגרלת הלוטו Mega Millions שנערכה הלילה. הפרס, 1.6 מיליארד דולר, הוא הגדול בתולדות משחקי הלוטו האמריקניים. כמה כלי תקשורת בארה"ב, בהם ABC, דיווחו כי אותר מנחש אחד שניחש נכונה את כל המספרים, בדרום קרוליינה, אולם לפי שעה אין לכך אישור רשמי.

עד כה אותרו שמונה כרטיסים שבעליהם ניחשו נכונה חמישה מששת המספרים שעלו בגורל, והם יכניסו לקופתם סכום כסף נאה, שגודלו המדויק טרם נקבע. עוד לפני ההגרלה הלילה הודיעו מנהלי ה-Mega Millions כי אם גם הפעם איש לא יזכה בפרס הראשון – הפרס יטפס לסכום אגדי של שני מיליארד דולר.

המספרים שעלו בגורל בהגרלה הלילה הם 5, 28, 62, 65 ו-70, והמספר הנוסף – 5. הזוכה בפרס הראשון, אם אכן יש כזה, יוכל לבחור כיצד לקבל את הפרס ובהתאם לכך ייקבע גודלו הסופי: אם ידרוש לקבל את הפרס מיד – יקבל 904 מיליון דולר "בלבד"; אם יסכים לקבל את הפרס מחולק לתשלומים במשך 29 שנה – יימסר לו כל הסכום, 1.6 מיליארד. עם זאת, חשוב לציין כי מדובר בפרס לפני תשלום מס, כך שהסכום שיקבל הזוכה בפועל יהיה מעט נמוך יותר.

הפרס של מיליארד דולר הוכרז בשבת, אחרי שבמשך חודשים ארוכים, מאז יולי, לא הצליח איש לנחש נכונה את כל המספרים בהגרלת ה-Mega Millions. השיא הקודם לפרס ראשון בלוטו האמריקני היה 1.586 מיליארד דולר, בהגרלת ה-Powerball ב-2016.

מאות אלפים עמדו בתורים כדי לרכוש כרטיסים להגרלה בניסיון לקבל את הפרס הנחשק. כרטיסים להגרלה נמכרים ב-44 ממדינות ארה"ב, במחוז קולומביה ובאיי הבתולה. כמה ממדינות ארה"ב מאפשרות לרכוש את כרטיסי ההשתתפות גם באינטרנט, אולם הן אוסרות את ההשתתפות על אזרחים זרים ועל מי שאינם תושביהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר