צפו:

אייכלר משבח את דייטש: "הוא נכנס למלכודות שטומנים לו ויוצא מהן בשלום"

חבר הכנסת ישראל אייכלר נשא דברים במטה אגודת ישראל בירושלים ואמר כי "במדינה הזו אין לחרדים זכויות אדם מלבד להצביע". אייכלר שיבח את המועמד יוסי דייטש (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הקרב בין 'אגודת ישראל' ל'דגל התורה' בירושלים בדרך למועצת העיר הולך ומתעצם: אמש (חמישי) הגיע ח"כ ישראל אייכלר למטה 'אגודה' בירושלים ואמר: "כשאתם גורמים לעוד מישהו להכניס פתק של אגודה, אתם מוסיפים קדושה לירושלים ומחזיקים את התורה ואת דרך האגודה. אני מכיר הרבה אנשים מלפני חמישים שנה שהיו יראים ושלמים אבל רק סטו קצת מדרך ההשקפה. הנכדים שלהם בקושי שומרים שבת. אלו שהלכו בדרך האגודה ושמרו על מסורת אבותינו זכו לצאצאים שהמשיכו את הדרך שלהם באותה צורה".

"על מנת שצאצאיכם יוכלו להמשיך ללמוד תורה ולשבת בכיתת חיידר, עליכם לדאוג לעוד פתקים בקלפי. זה נשמע קטנוני, אבל כך קבעה הדמוקרטיה. במוצאי הבחירות לא נספור כמה ג'ינגלים היו, וכמה נציגים מוכשרים יש לנו. נספור רק קולות".

אחר כך שיבח את פעילותו של המועמד לראשות העיר יוסי דייטש ואת הופעותיו שהיו לשם דבר וגרמו לקידוש שם שמיים: "אני רוצה לומר לכם, יש לי מעט ניסיון בהופעות בתקשורת, ואני אומר לכם שיוסי דייטש מצליח לקדש שם שמיים בצורה יוצאת דופן. הוא נכנס למלכודות שטומנים לו אנשי התקשורת ויוצא מהן בשלום ללא פגע גם מול שלושה מתמודדים שקרובים לקהל המאזינים הרבה יותר ממנו".

אייכלר שיבח את הנציגים: "יש לנו נציגים טובים נוספים, אנחנו חייבים להגיע ליעד של לפחות ששה מנדטים של אגודת ישראל כדי שתהיה נציגות חרדית גדולה בעירייה."

"מישהו אמר פעם, אם אתה רוצה לדעת אם המפלגה תצליח, אל תסתכל על סקרים, כנס למטה ותבדוק את האש בעיניים. מה שאני רואה פה, שהמפלגה הולכת להצליח כי רואים אצל כל אחד ואחד את הלהט בעיניים. כולם פועלים היטב בהרמוניה מושלמת. זו הדרך הבטוחה להצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר