"לתמוך בש"ס, לא במתחזים"

הגר"ד יוסף חושף: זו הסיבה שמרן זצ"ל תמך במשה ליאון

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, בהתייחסות ראשונה על מערכת הבחירות קורא לתמוך במשה ליאון בירושלים ובש"ס - ומסביר מדוע אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל תמך בליאון • צפו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, ראש מוסדות "יחווה דעת", מתבטא לראשונה בנושא מערכת הבחירות בירושלים, במהלך פגישה עם חיים כהן, הנציג השני ברשימת ש"ס, מביע את תמיכתו במועמדות משה ליאון לראשות העיר וכן בתנועת ש"ס ומזהיר מפני "מתחזים למיניהם".

"בקשר לבחירות לעיריית ירושלים", פותח הגר"ד יוסף, "אני יוצא מגידרי פה בנושא הזה, אני מרגיש צורך חיוני מאוד לדבר בנושא הזה, ולומר את דעתו של אבי מורי, אני חושב שאין יותר ממני בן-אדם שמוסמך להגיד מה היתה דעתו של אבא זצוק"ל, הרי אני ליויתי אותו כל השנים, הייתי לידו מיום הקמת ש"ס והלאה, ברוך השם הייתי איתו כל הזמן ואני יודע את דעתו".

חבר המועצת ממשיך ואומר: "אני רוצה לומר, לפני 5 שנים ,שמשה ליאון התמודד על רשות עיריית ירושלים, אבא תמך בו, התמיכה של אבא במשה ליאון היתה לא רק בגלל מי שעמד מולו, שברוך השם עכשיו אנחנו עוד מעט יכולים להגיד 'ברוך שפטרנו' ממנו, התמיכה של אבא במשה ליאון הייתה בגלל שהוא, משה ליאון, אבא אהב אותו.

"משה ליאון הוא אדם ספרדי, שלנו, הוא ספרדי אוהב תורה, אוהב תלמידי חכמים, ואנחנו מאמינים שהאיש הזה יכול לשקם את ירושלים, לשקם את קדושת ירושלים, אני חושב שהוא אדם בעל עשיה גדול מאוד, הוא הוכיח את עצמו כשהוא היה מנכ"ל משרד רה"מ לפני יותר מ-20 שנה, הוא היה טוב מאוד, יוצא מן הכלל, ראש וראשון לכל דבר שהיינו צריכים, תמיד הוא היה ראש וראשון.

"ולכן אני מסתכל על משה ליאון, היום זה המעומד של הציבור החרדי, הוא שלנו, הוא שייך לנו, הוא חלק מאיתנו, הוא חלק מהציבור שלנו בירושלים, ולכן אני קורא לכל מי שיכול לעשות, כל מה שאפשר להשפיע, לדבר עם חברים, עם שכנים, עם ידידים, עבור משה ליאון".

הגר"ד יוסף הוסיף ואמר: "וכמובן אני גם כן רוצה לבקש מכולם לתמוך - זה מובן מאליו - בתנועת ש"ס, לא במתחזים למיניהם, אלא בתנועת ש"ס האמיתית, שהיא התנועה של אבא, אז בבקשה - כולם ש"ס ומשה ליאון ובשם ה' נעשה ונצליח, וגבר ישראל עם ישראל ינצח אנחנו ננצח אכי"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר