האזינו

ליצמן בשיחת טלפון לחסידי גור בכל הארץ: "תנסו להשפיע"

ההתגייסות של חסידות גור למען בחירתו של יוסי דייטש נמשכת במלוא העוצמה. סגן השר ליצמן פנה בטלפון לכל חסידי גור בארץ לנסות להשפיע על הירושלמים. האזינו (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
סגן השר ליצמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

התגייסות יוצאת דופן בחסידות גור לטובת מועמדות יוסי דייטש לראשות עיריית ירושלים, אחרי ההכרזה הברורה בבית המדרש גור הערב (מוצאי שבת) לאחר ההבדלה לטובת מועמדי אגו"י בכל הארץ תוך הדגשה מיוחדת על ירושלים לטובת יוסי דייטש.


חסידי גור בכל רחבי הארץ קיבלו בסוף השבוע והערב טלפון בו נשמע חבר הכנסת וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן מבקש מהם בקשה יוצאת דופן - להתגייס למערכה בירושלים.

חסידי גור מספרים כי ניכר על המערכה הנוכחית כי היא חשובה במיוחד לאדמו"ר, הפעילים מתחילים לפעול מיד אחרי שחרית בכל יום ומסיימים בשעות הקטנות של הלילה.

בהודעה של ליצמן לחסידי גור, הוא אומר: "לאנשי שלומינו שלום רב, מדבר יענק'ל ליצמן, כולנו יודעים מהכינוס הגדול שהיה בבית המדרש והרצון שנצליח בעזר ה'. המערכה בירושלים גורלית ובעזרת השם נצליח.

"בקשה אחת אני רוצה לבקש מכם שכל אחד מכל מקום שהוא שיבדוק את רשימת אנשי הקשר שלו, אנשים שהוא קשור איתם בהיכרות אישית, אם בקשרי מסחר, ידידות או קרבה כל שהיא, והינם בעלי זכות הצבעה בירושלים, שאינם מהמעגל הטבעי של הבוחרים שלנו - על בסיס הידידות הזא,ת הוא יבקש ממנו להצטרף אלינו ולהצביע עבור רשימת אגודת ישראל ג' ויוסי דייטש כמועמד לראשות העיר".

ליצמן מוסיף ואומר כי "אנ"ש לקחו על עצמם בלי נדר להביא אלפי קולות חדשים והעסקנים שמונו במיוחד לצורך עניין זה יעמדו איתכם בקשר. אני מבקש מכם אנא תקדישו מזמנכם למען המטרה. תודה רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר