הקרב על ירושלים

השר זאב אלקין ב'אולפן כיכר': אקבל 20 אלף קולות חרדים

מעריך כי יקבל 20 אלף קולות בציבור החרדי, בטוח שיעלה לסיבוב שני - וינצח, ומסביר את תמיכתם של 'הפלג הירושלמי' במועמדותו • המועמד לראשות ירושלים השר זאב אלקין ב'אולפן כיכר' (בארץ)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

פחות מיממה לפני הבחירות הדרמטיות לראשות העיר ירושלים, המועמד השר זאב אלקין, מתייצב לראיון ב'אולפן כיכר', ומעריך כי יקבל 20 אלף קולות בציבור החרדי, בטוח שיעלה לסיבוב שני, מסביר את תמיכת 'הפלג הירושלמי' במועמדותו ותוקף את 'דיל הגיוס'.

כותרות הראיון עם השר זאב אלקין

קולות חרדים

"אקבל 20 אלף קולות בציבור החרדי. אני המועמד היחידי שמגיעים אליו קולות מכל ארבעת המגזרים, יש תמיכה גדולה בי בציונות הדתית. כל הרבנים המשמעותיים שם תומכים במועמדותי".

סיבוב שני?

"הפרשנים יאכלו את הכובע. כמעט בכל הסקרים אני עולה לסיבוב השני. בכל הסקרים בסיבוב שני אני מנצח כל מועמד שמולי. בכל סקר שכולם עשו יש סביבי עשרה אחוז מהציבור החרדי, רוב החרדים שיתמכו בי הם ספרדים, קולות שפעם היו של ש"ס. ש"ס תרד מכוחה בבחירות האלה בירושלים. רבנים חשובים בש"ס אומרים להצביע עבור זאב אלקין.

"יש לא מעט רבנים ספרדים משמעותיים שחלקם גם היום משתייכים לש"ס שאומרים להצביע עבורי. כ-10 אלף מצביעים ספרדים ישימו אלקין בקלפי".

דגל התורה

"מ'דגל התורה' אני מצפה לכמות מסוימת, בעיקר מהציבור הליטאי המשתייך לחרדים העובדים. הורים שקשורים לממלכתי חרדי. אך עיקר המאגר יגיע מקולות ספרדים חרדים".

"הפלג הירושלמי"

"אין שום הסכם חתום אתם. הם הודיעו שהם תומכים בי. תמצא עוד מועמד שפרסם הסכמים שהיו לו, כמו שאני פרסמתי. במאמר בעיתון הפלס נאמרה הסיבה מדוע הם לא תומכים בעופר ברקוביץ, משה ליאון או יוסי דייטש. הם לא היו סגורים איתי, אלא הודיעו שתומכים בי בשבוע האחרון.

"'הפלג' שאלו אותי אם אני הולך לשנות סטטוס קוו, ואמרתי שהולך להיצמד לסטטוס קוו. השאלה השנייה שנשאלתי האם אני אחרים אותם, ואמרתי שלא אחרים אותם ולא אף אחד אחר. ברקוביץ' וליאון ישבו אתם באותה קואליציה. יוסי דייטש עשה כל מאמץ כדי שיתמכו בו".

יוסי דייטש

"אף פעם לא אמרתי שהוא יחבור אליי. זאת החלטה של אגודת ישראל. אני עולה לסיבוב שני גם בלי תמיכה של יוסי דייטש. אם אגודת ישראל תצטרף אליי, אנצח בסיבוב הראשון".

"דיל הגיוס"

"נדהמתי לקרוא את ידיעות אחרונות. תמיד אמרתי אני לא מאמין שיכול להיות דיל כזה, זה היה נראה לי הזוי. אני קראתי שחור על גבי לבן בקולו של משה ליאון, לוקחים רבנים כבני ערובה וסוחטים אותם בנושא חשוב כמו הגיוס. אני לא סחטתי רבנים. מעולם לא עלה על דעתי לעשות דיל, זו לא דרך כבוד לעולם התורה. זה סחיטה ועסקאות אפלות".

עופר ברקוביץ

"לא הלכנו בקמפיין נגטיבי נגדו. ליאון מאשים אותי שאני מנהל את ידיעות אחרונות ועושה תחקירים. במקום להתמודד עם תחקיר תוקפים מועמד יריב. ערוץ 20 תקף את ברקוביץ ואחר כך אותי. ענתי על הטענות. ידיעות כתב עליי התקפות לא פעם והתמודדתי אתם. זה פחדנות לשמה, עושים עליך תחקיר? תתמודד עם השאלות. התחקיר אמר כי רוב המקורות הכספיים של ברקוביץ לא ידעו מה הם ויש טענה כי זה מאנשי שמאל. כל שקל שניתן לי מפורסם באתר מבקר המדינה. ברקוביץ לא פרסם עד היום מאיפה הכספים שלו".

סיבוב שני

"אני עולה לסיבוב שני, אין אופציה אחרת, אלה הנתונים. לא יודע מי יעלה מולי - ברקוביץ' או משה ליאון, כל אחד מהם אני אנצח, לפי כל סקר, ואני הולך להוביל את ירושלים בלי לשסות ציבור בציבור, זו תכונה מיוחדת, אין פה עוד מועמד כזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר