הקרב על ירושלים

האם הוצעה רוטציה בין יוסי דייטש ומשה ליאון?

ב'כאן 11' דווח כי ב'דגל' הציעו ליוסי דייטש רוטציה עם ליאון - ב-9 החודשים האחרונים של הכהונה, בתמורה לתמיכת 'אגודה' בליאון. דייטש מאשר, ליאון מכחיש. כל הפרטים (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
יוסי דייטש ומשה ליאון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הקרב על ירושלים: האם הועלתה על הפרק הצעת רוטציה בין המועמדים לראשות העיר - יוסי דייטש ומשה ליאון? תלוי את מי שואלים.

העיתונאית יערה שפירא מ'כאן 11' דיווחה הבוקר כי בכירים ב'דגל התורה' הציעו למועמד החרדי יוסי דייטש לתמוך במועמדות משה ליאון בתמורה לרוטציה חלקית על ראשות העיר.

לפי ההצעה, 'אגודת ישראל' תצטרף לתמיכת ש"ס ו'דגל התורה' במשה ליאון - כבר בסיבוב הראשון, ובתמורה ליאון יפרוש מתפקידו כראש העיר - תשעה חודשים לפני סוף כהונתו ודייטש יחליפו בתפקיד.

שפירא הוסיפה ודיווחה כי מטעמו של ליאון נמסר שאינם מכירים הצעה כזו. עוד דיווחה כי "דייטש סירב להצעה הנוכחית באמירה שהוא מתכוון להמשיך במירוץ עד הסוף, אבל המגעים של אנשיו עם ש"ס ודגל נמשכו אתמול".

מהמטה יוסי דייטש נמסר בתגובה כי "אכן הגיעה הצעה כזו ליוסי דייטש מטעם דגל התורה ומטה ליאון, אך היא סורבה מיידית. בדגל התורה כנראה מתגבר החשש מהפסד של ליאון. יוסי דייטש רץ עד הסוף - ובעזרת השם גם מנצח".

ממטה משה ליאון נמסר בתגובה כי "מדובר בשקר גס ובניסיון ליצור ספין שקרי. לא הייתה ולא נבראה שום הצעה לרוטציה מצד משה ליאון או מי מטעמו, לא לדייטש ולא למישהו אחר. משה ליאון מתמודד על מנת להיות ראש עיר לתקופה ארוכה.

"ככה זה כנראה כאשר האכזבה והייאוש מתדפקים בפתח. לפתע מתפרסמים סקרים הזויים וכשזה לא עובד מנסים לפזר שמועות שבשקר יסודן. מדובר בספין זול ושקרי. הסיבה לספין השקרי היא אבדן עשתונות מוחלט. דייטש כמו אלקין, יודע שמשה ליאון כנראה ייבחר בסיבוב הראשון ומתקשה לקבל את המציאות הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר