פרסום ראשון

מרן שר התורה מתערב בבחירות בתל אביב; תומך בש"ס

גרסאות סותרות, תמונה ישנה ועמדה שנויה במחלוקת של יו"ר דגל התורה - כל אלו יצרו תמונה מעוותת באשר לדעת מרן הגר"ח בבחירות בתל אביב • כעת התמונה מתבהרת (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אלנתן, זוכה לתמיכת מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: דוד זר)

יום לפני הבחירות, והקרב הפנים-חרדי בתל אביב מתחמם: על פי מידע שהגיע ל"כיכר השבת", בימים האחרונים נכנס המועמד החרדי לראשות העיר תל אביב, נתן אלנתן, למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, וקיבל את תמיכתו.

תמיכתו של מרן שר התורה ניתנה גם למועמדותו של אלנתן לראשות העיר וגם לרשימת ש"ס למועצת העיר.

הדברים מגיעים על רקע קמפיין פרסום של מפלגת 'מאמינים', המפלגה החרדית המתחרה, בו מוצגת תמונה מבית מרן הגר"ח של נציג אגודת ישראל נפתלי לוברט, הרץ ברשימה משותפת עם 'יחד' והבית היהודי, לצד כיתוב כי המצביעים זוכים לברכת הרב.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מבהירים מקורבים לבית מרן שר התורה כי "הקמפיין של מפלגת מאמינים הוא שקר וכזב. לוברט נכנס למרן לפני ראש השנה להתברך. לא הייתה שום תמיכה ברשימה שרצה יחד עם ה'סרוגים', והבחירות כלל לא הוזכרו".

לוברט אצל מרן שר התורה. ארכיון (באדיבות המצלם)

גורם בכיר בש"ס אומר בעקבות כך, כי "במפלגת מאמינים עברו את הגבול - להציג בקמפיין דברים כאילו נאמרו על ידי גדול בישראל, כשהם לא נאמרו, אפילו לא במשל. כניסתו של אלנתן לר' חיים במועד כל כך קרוב לבחירות, מבהיר מעל לכל ספק במי דגל התורה תומכים, לראשות העיר ולמועצה".

נתן אלנתן מסר ל'כיכר השבת' "תמיכתו וברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי מרגשת ומחממת את הלב. היא מצטרפת לתמיכתם של מרנן ורבנן נשיא וחברי מועצת חכמי התורה, ורבני ואדמו"רי העיר שליט"א. אני מלא תקווה ואמונה ומשוכנע שאוכל את רצון שולחי ולהרבות כבוד שמים בתפקידי".

מטעמו של נפתלי לוברט נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "נציגה האותנטי של יהדות התורה בתל אביב משך 20 שנה, שפועל גדולות ונצורות למען החינוך וארגוני הקירוב בתל אביב, ביקר בביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א, התקבל על ידו בחמימות רבה והתברך בברכה כפולה עבורו ועבור כל המצביעים לרשימת מאמינים; גב - מעמד שגם תועד".

"תמיכה זו הצטרפה למכתבו של הגאון רבי מאיר מאזוז, הגאון רבי מרדכי אוירבאך, הגאון רבי פנחס רבין, אדמו''רי תל אביב ומועצת גדולי התורה של אגודת ישראל. לא זו אף זו, גם יו''ר דגל התורה משה גפני הודיע היום בצורה ברורה כי נפתלי לוברט נתמך תמיכה מלאה על ידי דגל התורה, וכי הוא מורה לכולם להצביע עבורו ועבור רשימת גב".

"מדובר בעוד ספין מבית מדרשו של נתן אלנתן שמבוהל ומיואש ממצבו העגום בשטח וכהרגלו בוחר בשקרים ובספינים במקום בעשייה בשטח. הציבור הדתי והחרדי בתל אביב עומד מאחורי סיעת מאמינים שעוסקת בחיבור ולא בפירוד, בעשייה ולא בספינים".

(צילום: דוד זר)
(צילום: דוד זר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר