בנוסף ל-40 ראשי ישיבות

הגר"ג אדלשטיין: "להצביע למשה ליאון זה קידוש השם"

ראש הישיבה, כמו גם עשרות ראשי ישיבות מירושלים, בשני מכתבים טריים על הבחירות בירושלים, בהם הם מביעים הוראה גורפת להצביע לראשות העיר עבור משה ליאון (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליאון אצל ראש הישיבה (באדיבות המצלם)

פחות מ-24 שעות לפני מועד פתיחת הקלפיות, ההנהגה הרוחנית של 'דגל התורה' מתייצבת לצידו של משה ליאון במירוץ לראשות עיריית ירושלים.

היום (שני) מתפרסם מכתבו של ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי גרשון אדלשטיין בענין זה, בו נכתב בין היתר: "חיוב גדול להצביע בירושלים עבור מר משה ליאון לראשות העיר".

ראש הישיבה אף הוסיף: "צריך לנסוע כדי להצביע ויש בזה קידוש השם. הנסיעה עצמה היא מעשה מצווה, ונחשב עוסק במצווה".

לדבריו אלו מצטרף מכתב טרי נוסף בעד ליאון, עליו חתומים יותר מ-40 ראשי ישיבות נודעות מירושלים, בהם גם ראש ישיבת מיר הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל והגאון רבי ברוך סולובייצ'יק.

מכתבו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין (באדיבות המצלם)

הדבר בא בהמשך לכינוס הגדול שהתקיים ביום חמישי האחרון בבירה, בו השתתפו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, שטרחו במיוחד לירושלים כדי להבהיר ברבים את דעתם כי חובה להצביע עבור משה ליאון לראשות העיר.

בכינוס זה נשמעו כזכור גם דבריהם הנחרצים של גדולי ראשי הישיבות, חברי מועצת גדולי התורה ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי ברוך דב פוברסקי, ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת עטרת ישראל הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי וראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי משה הלל הירש, ורבה של העיר העתיקה הגאון רבי אביגדור נבנצל.

מכתב עשרות ראשי הישיבות (סריקה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר