בתום דרמה

מהפך: ראש עיריית בית שמש - עליזה בלוך; אבוטבול הובס

ד"ר עליזה בלוך, אשת הציונות הדתית, הצליחה לסגור את פער הקולות שהיה לאבוטבול עליה, ואף להשיג יתרון של 533 קולות שמבטיח את ניצחונה - לאחר ספירת הקולות במעטפות הכפולות (ארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
רגעי הניצחון של עליזה בלוך (צילום: אריאל ליבא, כיכר השבת)

לאחר ספירת המעטפות הכפולות בהן הצביעו החיילים והנכים, מגיעות תוצאות האמת, מהן עולה בבירור כי עליזה בלוך הצליחה להדיח את משה אבוטבול מתפקידו כראש העיר בית שמש, כשהיא מובילה עליו ב-533 קולות.

ספירת 1030 קולות החיילים ו-300 קולות הנכים, כאמור הסתיימה, ולפיה עליזה בלוך סגרה את הפער בן 251 הקולות שהפרידו בינה לבין ראש העיר משה אבוטבול, ואף השיגה יתרון, ובכך למעשה מנצחת אותו וזוכה בראשות העיר.

במהלך היממה החולפת שרר מתח רב בעיר בית שמש, בעיקר בשעות האחרונות, מאז שוועדת הבחירות החלה את ישיבתה, כדי לספור את קולות החיילים והנכים, המצביעים במעטפות הכפולות, כשמתנהלת "מלחמה" על כל קול, אותו מנסים בצד שהפסיד אותו לפסול.

הדיווחים זרמו החוצה אט אט, מתוך חדר וועדת הבחירות שהתכנסה בעיריית בית שמש, שבקניון נעימי בעיר.

הכל החל כזכור כשהתברר בסיום ספירת הקולות אמש, שאבוטבול מוביל עם 251 קולות בלבד, מה שהשאיר את כולם בציפייה דרוכה לקראת פרסום התוצאות מספירת קולות החיילים.

מהשעות המוקדמות של הערב התאספו עשרות מתושבי העיר הוותיקה במטה בלוך, לקראת פרסום התוצאות, דבר שהתמהמה במשך ארוכות מפאת העיקוב בתחילת הספירה.

הניצחון של בלוך מהווה מכה קשה למפלגות החרדיות בעיר, שהיו בטוחים בניצחונו של ראש העיר מזה עשר שנים משה אבוטבול.

פעילים חרדים למען בלוך, בריקוד. הערב (אריאל ליבא, כיכר השבת)

במטה החרדי של עליזה בלוך זוקפים את הניצחון לכ-5,000 קולות שהגיעו מהציבור החרדי, שהכריעו את הכף לטובתה.

כזכור, בראיון שהעניקה אמש בלוך בשידור חי, למשדר הבחירות המרכזי שהועבר באולפן 'כיכר השבת', היא אמרה: "זהו חג שמח".

"אני חושבת שמי שניצח זאת העיר בית שמש. עדיין אין תוצאה סופית, אבל בעזרת השם יהיה בסדר. מה שחשוב הוא שהמצע שלי ניצח, כי העיר בית שמש חיפשה תקווה".

"צריך לראות את הרחבה פה; חרדים וחילונים רוקדים במעגל - זה אחרית הימים", הוסיפה בלוך. "זה הדבר שעליו התפללנו כל השנים. עם ישראל מחכה לדבר כזה".

לדברי בלוך, "אין יותר מחיצות. גמרנו עם הסטיגמות שהעיר בית שמש זו עיר עם מחנות. התוצאה הסופית של הקלפי זה הפרט הזניח עכשיו. מה שחשוב, הוא התחושה של האנשים שחיים פה".

"חרדים רבים הצביעו עבורי. אני יודעת מה המצב בקלפיות. אין ספק שאלפי חרדים אמרו 'אנחנו רוצים לחיות בחברה בריאה'", סיימה הד"ר שהתבררה הערב כמנצחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר