אחרי הבחירות

'הפלג הירושלמי' יחסמו הערב את בני ברק

ב'הפלג הירושלמי', שהתחזקו במערכת הבחירות, נמנעו מלהפגין בשל מעצר הבחור ישראל מאיר אלישיב, אך הבוקר הודיעו ב'פלג' על הפגנות בעיר בני ברק: "למחות את מחאת התורה" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הפלג הירושלמי התחזק במערכת הבחירות האחרונות בכ-8000 קול ברחבי הארץ והביא 22,000 קולות לקלפיות בשש ערים בארץ.

בין היתר, הצליח 'הפלג' להכניס מנדט נוסף בבני ברק שאתמול נכנס באופן וודאי אחרי דרמה ארוכה בספירת קולות החיילים שבסופו של דבר לא שינו את המפה, ולראשונה נכנסו למועצת העיר בית שמש. עד הבחירות נמנעו בפלג מלהפגין.

הבוקר (חמישי) עם תום מערכת הבחירות, משדרים ב'פלג' עסקים כרגיל וחוזרים להפגנות. ערב הבחירות נעצר כזכור הבחור ישראל מאיר אלישיב במודיעין עילית, הוא התגלה כעריק והועבר לכלא הצבאי

הבוקר הגיע מבזק טלפוני לפעילים בו נאמר "ויאספו אליו כל בני לוי, 22,000 איש הצביעו הצבעת מחאה. בהוראת רבותינו נמשיך במחאות ונצא לרחובה של עיר להרעיש עולם ומעולם על השלכתו לכלא הצבאי של נזר הבריאה בן העלייה הבחור החשוב ישראל מאיר נ"י. נצא בשעה 15:45 למחות את מחאת התורה בצומת ז'בוטינסקי השומר בבני ברק. ואל יפקד מקום איש".

במשטרה נערכים להפגנה ומודיעים על "צפי לעומסי תנועה החל מהשעה 15:00 בבני ברק והסביבה בעקבות מחאת הפלג הירושלמי".

בהודעת המשטרה נמסר כי "המשטרה נערכת לקראת מחאה של הפלג הירושלמי המתוכננת להתקיים היום החל משעה 16:00.

"בעקבות המחאה צפי לחסימות ועומסי תנועה ברחובות הבאים:

- רחוב ז'בוטינסקי מבן גוריון לכיוון מזרח.
- כביש היצירה בפתח תקווה לכיוון מערב.
- ביציאות לרחוב ז'בוטינסקי מכיוון בני ברק יופנו לכיוון מערב.
- רחוב החלוצים צפוי להסגר לתנועת כלי רכב מרחוב אברבאנל עד ז'בוטינסקי.

ככל שכביש 4 יחסם לתנועה - יופנו כלי הרכב לכיוון אלוף שדה מדרום לצפון ולמחלף 471, מצפון ייסגר כביש 4 לתנועה מכיוון צומת מורשה.

"מומלץ לציבור משתמשי הדרך להתעדכן כל העת במוקד המידע 110 של המשטרה בדבר עומסי תנועה וכן לעשות שימוש באפליקציית הניווט לדרכים חלופיות. לנוסעי התחבורה הציבורית יש להתעדכן בהתאם אל מול חברות האוטובוסים ומוקדי המידע שלהם".

עוד נמסר כי "המשטרה תהיה פרוסה בצירים המרכזיים ותבצע הכוונת תנועה ודילול עומסי תנועה ככל שהדבר יתאפשר. משטרת ישראל ערוכה למחאה ותפעל להבטחת שלומם, ביטחונם ובטיחותם של המשתתפים ולא פחות חשוב מכך - תוודא כי המחאה, לא פוגעת יתר על המידה בשגרת החיים של הציבור הרחב.

"משטרת ישראל לא תמנע את קיום המחאה מתוך רצון כן לאפשר את חופש הביטוי והמחאה של כל אזרח החפץ בכך. יחד עם זאת, לא נתיר כל הפרת סדר ונפעל בנחישות נגד אירועי אלימות מכל סוג שהוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר