וודקה ברכב

בן 19 עם מאסר על תנאי נהג ללא רישיון. צפו

בכביש 31 צומת להבים נעצר נהג בן 19 שנראה באופן נסיעתו כשהוא נע עם רכבו תוך סטייה מהנתיב מספר פעמים. הנהג לא הוציא רישיון מעולם והתגלה כי הוא בגילופין (בטיחות)

(צילום: דוברות המשטרה)

הלילה (חמישי) במהלך פעילות אכיפה נגד עבירות בריונות כביש ומסכנות חיים, נעצר נהג בכביש 31 צומת להבים שנראה באופן נסיעתו כי הוא מסכן את ציבור הנהגים, כשהוא נע עם רכבו תוך סטייה מהנתיב מספר פעמים.

בבדיקה נמצא כי הנהג בן 19 לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, מעל ראשו מרחף מאסר על תנאי למשך שנה עפ"י החלטת בימ"ש מלפני חודש בגין אותה עבירה, וכן נתפס כשהוא נוהג בגילופין.

בבדיקת השכרות שבוצעה נמצא כי הנ"ל תחת השפעת אלכוהול בכמות של 758 מ"ג לליטר אוויר נשוף (מעל לפי 15 מהכמות המותרת), ברכבו נמצא בקבוק וודקה פתוח עם משקה אלכוהולי בתוכו.

הנהג תושב אזור הדרום עוכב לחקירה כשרכבו הושבת למשך 30 ימים, בסיום החקירה הוא נשאר במעצר והיום יובא בפני שופט לדיון בבקשה להארכת מעצרו.

במשטרה מציינים כי "נהיגה תחת השפעת אלכוהול הינה עבירה המהווה סכנה לנהג ולכלל ציבור משתמשי הדרך, מחקרים רבים מצביעים על חוסר שליטה וזמן תגובה איטי וכן, קבלת ההחלטות בזמן חירום עלולה להיות מוטעית והרת אסון. משטרת ישראל פועלת להרחקת נהגים שיכורים מהכביש, ע"י אכיפה ממוקדת אשר תסייע לצמצום תאונות הדרכים ותשפיע על הקטל בכבישים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר