כמעט אסון

נהג היה שקוע בטלפון ונתקע על מסילת הרכבת

נהג שככל הנראה היה שקוע בטלפון הסלולרי, ניצל מתאונה, לאחר שעצר על פסי הרכבת. עובד הרכבת שהיה בסמוך הרים את המחסום בידיו ואפשר לנהג להתרחק מהסכנה. צפו (ארץ)

(צילום: דוברות רכבת ישראל)

כמעט אסון: נהג רכב, שככל הנראה היה שקוע בטלפון הסלולרי, ניצל הבוקר (חמישי) מתאונת רכבת, לאחר שעצר על פסי הרכבת - בין שני מחסומים, ולא שם לב לאורות וצלצולי האזהרה שהופעלו.

בתיעוד מצלמות האבטחה ניתן לראות את הרכב עוצר בסמוך למסילה, כאשר עובד של הרכבת שהיה במקום ניגש, מרים את המחסום בידיו כדי לאפשר לרכב לנסוע אחורה ולהתרחק מהסכנה.

מפקח מפגש של חטיבת בטיחות ברכבת ישראל, דיווח על המקרה בזמן אמת לפיקוד הרכבתי ולמוקד הבטיחות, והם התריעו על כך לנהג הרכבת, יחד עם הפעלת המערכות האלקטרוניות לחירום.

מרכבת ישראל נמסר בעקבות המקרה כי "רכבת ישראל שבה ומזכירה לציבור הנהגים ומשתמשי הדרך לנהוג במשנה זהירות ובטיחות ליד מסילה ולשמור על החוק ליד מפגשי כביש-מסילה. מדובר בסביבה מסוכנת המצריכה יתר זהירות ותשומת לב. מדובר היה על רכבת מהירה מהצפון שנוסעת במהירות של 140 קמ"ש. לא היה לה שום סיכוי לעצור. אם העובד לא היה מחלץ את הרכב, היינו עכשיו באירוע התגשות עם הרוגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר