התאונה בכביש 90

לפני השחזור: נהג הג'יפ התמוטט ואושפז

נהג הג'יפ שדרס מכונית והביא למות בני משפחת עטר, הובא לזירה בכביש 90 על מנת לבצע שחזור של התאונה הקטלנית לעיני חוקרי משטרת ישראל • "הוא לא מפסיק לבכות" (בארץ)

זירת התאונה המחרידה (צילום: דוברות זק"א)

דרמה בחקירת התאונה הקטלנית: הנהג הדורס, שהביא למותם של 8 בני משפחת עטר בכביש 90 שלשום (שלישי), זומן לשחזור התאונה, אך התמוטט לפני שהיה סיפק בידו לסייע לחוקרים.

נהג הג'יפ, ששמו טרם הותר לפרסום, נלקח הבוקר (חמישי) בידי המשטרה כדי לערוך שחזור של התאונה בקטע הדרך. לצורך כך נחסם קטע הדרך לתנועה. אלא שלפני שחזור התאונה - הוא חש ברע, התמוטט ופונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כך מדווח ynet.

המשטרה שוקלת להאשים את הנהג בהריגת בני הזוג עטר וילדיהם, וחוקרת חשד כי נהג תחת השפעת סמים. עוד נודע בדיון, כי הוא בעל עבר תעבורתי של יותר מ-20 עבירות תנועה.

זירת התאונה הקשה (צילום: דוברות זק"א)

לפי סנגורו של החשוד, עו"ד אביעד חייט, "מדובר במקרה שתוצאותיו עגומות לכולם. הנהג מסר גרסה עוד בזירה; לאחר מכן, כשקיבל ייעוץ משפטי - חזר על גרסתו. הוא שיתף פעולה. הוא לא מפסיק לבכות".

למרות שהשחזור התבטל, מהמשטרה נמסר כי כביש 90 נותר חסום, בקטע שבין עין בוקק לצומת מצדה בשני הכיוונים - עד השעה 14:15.

"נוכח הסדרי התנועה הזמניים, צפויים עומסי תנועה במקום", נמסר. "על כן, יש להימנע מלהגיע למקום ולפנות לדרכים חלופיות", פרסמה דוברות המשטרה הבוקר (חמישי).

קבריהם הטריים של בני משפ' עטר (צילום: פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר