הפגישה החשאית

ליברמן ביקש מליצמן ופרוש: תתמכו במשה ליאון

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש בחשאיות, בסוף השבוע, עם סגן השר יעקב ליצמן ויו"ר 'שלומי אמונים' מאיר פרוש, בניסיון להשיג את תמיכת הסיעות במשה ליאון לראשות העיר ירושלים (פוליטי)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן וליצמן (צילום ארכיון: פלאש 90)

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש בסוף השבוע, בחשאיות, עם סגני השרים יעקב ליצמן ומאיר פרוש, בניסיון להשיג את תמיכת סיעת 'אגודת ישראל' במועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון, המתמודד בסיבוב שני מול המועמד החילוני עופר ברקוביץ'.

על פי הדיווח של עמית סגל בחברת החדשות, הפגישה התקיימה ביום שישי, כל הצדדים מכחישים בתוקף שבפגישה נכרך הנושא באישור חוק הגיוס הממשמש ובא.

ל"כיכר השבת" נודע כי יוסי דייטש עצמו השתתף גם הוא בפגישה. במהלך הפגישה דיברו הצדדים על אפשרות של תמיכה של אגודת ישראל במשה ליאון תמורת תיקים אלו ואחרים. בכיר באגודת ישראל אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי למרות הקרע מול ש"ס ודגל התורה יש היתכנות קלושה לתמיכה במועמד החילוני עופר ברקוביץ'.

מטעמו של השר ליברמן נמסר: "החוק הנוכחי הוא היחידי האפשרי ולא דנתי בנושא עם איש".

כזכור, בבחירות שהתקיימו ביום שלישי, עלה משה ליאון לסיבוב השני וזה בזמן שמועמד 'אגודת ישראל' יוסי דייטש הפסיד ונותר במקום האחרון. כעת, פועלים הצדדים בניסיון להשיג את תמיכת החסידים במועמד הדתי הזוכה לתמיכת ש"ס ו'דגל התורה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר