צפו במתקפה

אריה דרעי מאשים את אלי ישי בהפסד אבוטבול בבית שמש

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי האשים הערב את תנועת 'יחד' בראשות אלי ישי כמי שאחראית על ההפסד של משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש, בשל תמיכת הסיעה בעליזה בלוך (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי תקף הערב (מוצ"ש) את סיעת 'יחד' בראשות אלי ישי וטען כי היא זו שאחראית להפסד של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לטובת עליזה בלוך.

בפתח דבריו, בעצרת הניצחון באשדוד, עקץ דרעי את 'יחד' בראשות אלי ישי ואמר: " אנשים מתוכינו ניסו לקרוא תיגר על תנועתו של מרן ניסו להזיק ולחבל בכל הארץ, לצערנו הרב, אבל ברוך ה' הם הלכו מדחי לדחי, אני חוזר: הם הלכו מדחי לדחי, ותבדקו מה זה האותיות 'דחי' (יחד. י-כ), מי שלא מבין".

"אני מקווה שכל זה מאחורינו, זה הפריע, זה הזיק" הוסיף דרעי.

בשלב הזה עבר יו"ר ש"ס להתייחס להפסד בבית שמש ואמר: "קחו את בית שמש, את ראש העיר שלנו הרב משה אבוטבול, כולם מחפשים עכשיו אשמים למה הוא לא נבחר, אבל כולם מחפשים את המבטח ולא רואים אותה מתחת הפנס. רבותי, אותה תנועה הריצה רשימה שבמקום השני שמו שם 'נכד של מרן', כשנמו של מרן, לצערנו הרב, וכמובן שדיברו רק בשם מרן, הם לקחו כאלף שלוש מאות קולות, ולא עברו.

"אבל בגלוי, בלי בושה, נגד כל חכמי ישראל, הספרדים, האשכנזים והחסידים, המליצו על מועמדת אחרת, נגד בשר מבשרינו, הרב משה אבוטבול, שאין אדמו"ר וגדול בתורה שלא תמך בו. והנה, כל הציבור החרדי מצטער וכואב לו".

בסיום דבריו הוסיף: "האנשים הללו, כביכול בשם מרן, בשם התורה, נגד כל חכמי ישראל. כמו שאמרתי: ברוך ה', הלכו מדחי אל דחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר