"בושה וחרפה"

הגר"ש כהן במתקפה חריפה נגד מצביעי בלוך: 'טפו עליכם'

בחגיגות הניצחון של ש"ס בירושלים, התייחס נשיא המועצת הגר"ש כהן למצביעים החרדים של עליזה בלוך בבית שמש, ואמר: "טפו עליכם! לעתיד לבוא יכניסו אותם לבית שימוש נקי" • צפו בווידאו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: Aharon Krohn/Flash90)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, יצא אמש (מוצאי שבת) במתקפה חריפה נגד החרדים שהצביעו עבור עליזה בלוך לראשות העיר בית שמש, וגרמו לתבוסה של ראש העיר ומועמדם של גדולי ישראל - משה אבוטבול.

במהלך כנס ניצחון של סיעת ש"ס בירושלים, התייחס הגר"ש כהן להפסד בבית שמש ואמר: "מה שהוא (אריה דרעי. י"כ) הזכיר את בית שמש, בושה וחרפה, אני צעקתי שם כשדיברתי".

נשיא המועצת התייחס לטענות של תושבים חרדים נגד תפקודו של אבוטבול: "אומרים שמשה אבוטבול לא דאג לניקוי הרחובות, טפו עליכם! טפו עליכם! את הדברים של התורה שהוא עשה, יש ניקיון יותר מזה? לעתיד לבוא יכניסו אותם לבית שימוש נקי, יש בתי שימוש נקיים...".

"איך אדם ירא שמיים, מניח תפילין בבוקר, לא יודע איך לשאול אם ככה או ככה? בושה וחרפה!", הוסיף ראש הישיבה.

כזכור, אמש האשים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי את מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי כמי שאחראית להפסד של אבוטבול: "קחו את בית שמש, את ראש העיר שלנו הרב משה אבוטבול, כולם מחפשים עכשיו אשמים למה הוא לא נבחר, אבל כולם מחפשים את המבטח ולא רואים אותה מתחת הפנס. רבותי, אותה תנועה הריצה רשימה שבמקום השני שמו שם 'נכד של מרן', כשנמו של מרן, לצערנו הרב, וכמובן שדיברו רק בשם מרן, הם לקחו כאלף שלוש מאות קולות, ולא עברו.

"אבל בגלוי, בלי בושה, נגד כל חכמי ישראל, הספרדים, האשכנזים והחסידים, המליצו על מועמדת אחרת, נגד בשר מבשרינו, הרב משה אבוטבול, שאין אדמו"ר וגדול בתורה שלא תמך בו. והנה, כל הציבור החרדי מצטער וכואב לו".

בסיום דבריו הוסיף: "האנשים הללו, כביכול בשם מרן, בשם התורה, נגד כל חכמי ישראל. כמו שאמרתי: ברוך ה', הלכו מדחי אל דחי".

יו"ר 'יחד' אלי ישי הגיב למתקפה של דרעי וצייץ בחשבון הטוויטר שלו את הכתבה ב'כיכר השבת' וכתב: "דרעי נכשל בבחירות בבית שמש, אך במקום לנהוג כמו יתר הנציגים החרדים שהבטיחו להסיק מסקנות ולערוך בדק בית מדוע אלפי חרדים העדיפו את בלוך, הוא כרגיל מאשים אחרים ובורח מלקיחת אחריות. וכך גם בעמנואל, באלעד ובישובים רבים ברחבי הארץ.

"למעלה מ-4 שנים שאני כבר לא בתנועת ש״ס, ועדיין אחראי בכל כשלון של אריה דרעי. אבל זה בסדר, התרגלנו כבר שהשמאל מאשים אותנו בהכל, הרי אנחנו גם רצחנו את רבין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר