סערה בארה"ב

כיצד בוזבזו 95 אלף דולר בשש שעות בלבד?

95 אלף דולר בשש שעות בלבד, זה הסכום ששילמו האמריקנים למלון המצרי, בעת ביקורה של מלניה טראמפ בחודש שעבר במדינה. בבית הלבן לא מכחישים זאת (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הגברת הראשונה בפרמידות במצרים (צילום: Andrea Hanks, הבית הלבן)

תעלומה מוזרה: במהלך ביקורה של הגברת הראשונה של ארה"ב, מלאניה טראמפ, באפריקה לפני כחודש, שילמו האמריקנים סכום עתק של 95 אלף דולר למלון בקהיר בו שהתה אשת הנשיא במשך שש שעות בלבד, כך על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות'.

לפי האתר הרשמי המדווח על הוצאות ממשלת ארה“ב, קיבל מלון Semiramis Intercontinental בקהיר סכום עתק של 95,050 דולר על "ביקור הגברת הראשונה". לפי אתר המלון, עלות הסוויטה הנשיאותית היא 699 דולר ללילה בלבד, מה שהופך את הסכום ששולם ללא הגיוני בעליל.

הדיווחים בארה"ב על הסכום הגבוה והמוזר, עוררו את זעם הדוברת של טראמפ, סטפני גרישהאם, שאמרה, כי "מדובר בעיתונות בלתי אחראית“. גרישהאם אמרה למגזין "פיפל" כי היא בודקת את מקור המספר והסיבות שסכום כזה שולם, אבל לא הכחישה כי אכן סכום כזה ניתן למלון המצרי.

גרישהאם חזרה והדגישה, כי טראמפ הייתה בקהיר שש שעות ואפילו לא בילתה שם את הלילה, מה שלא באמת פותר את התעלומה אלא רק מעמיק אותה עוד יותר מבלי שנשמעה כל סברה הגיונית בנושא.

לשם ההשוואה, יומיים שהות של דונלד טראמפ עצמו, כולל שומרי הראש הרבים שלו, במלון בסקוטלנד בקיץ האחרון עלו לממשלת ארה“ב סכום של 77,345 דולר בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר