לראשונה מההפגנה

עבודות הרכבת: השבת בוצעו עבודות מעל הקרקע

מאז ההפגנה שארגנה עיריית בני ברק נגד חילולי השבת בעבודות הרכבת הקלה, השבת, בוצעו עבודות עם כלים כבדים מעל פני הקרקע. נת"ע: "עבודות הכרחיות לשמירה על בטיחות התושבים" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
המחאה בבני ברק (צילום: Roy Alima/Flash90)

מאז ההפגנה שארגנה עיריית בני ברק נגד חילולי השבת בעבודות הרכבת הקלה בתחומי העיר, העבודות התקיימו רק מתחת לפני הקרקע. אלא שהשבת, במתחם העבודות סמוך לדרך ששת הימים בצמוד למחסני העירייה וליד מפעל הבטון, עבדו עם כלים כבדים מעל פני הקרקע.

פעיל השבת חיים זלץ שמחה במקום, מספר: "עמדתי וניסיתי להפסיק את העבודות, ניסיתי לעצור את הטרקטורים ואכן לאחר שהרמתי צעקות הם הפסיקו את העבודות לכמה שעות. פניתי לראשי העיר רובינשטיין וזייברט".

בביטאון "המודיע" נכתב הבוקר בעמוד הראשון על חילולי השבת בעבודות הרכבת: "למגינת לב ולמרבה החרפה, שוב חוללה אתמול השבת, בעבודות הרכבת הקלה בבני ברק. פעילי שבת שהביעו מחאה, אילצו את מבצעי העבודות לעזוב את השטח".

עוד נכתב כי "ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט הביע אמש כאב על העבודות שנעשו בשבת קודש, בעיר השבת בני ברק. הוא אומר כי החברה המבצעת, שמכבר מפרה את ההתחייבויות, שניתנו לעיריית בני ברק וגם על ידי הממשלה, ומחללת שבת - ניסתה כנראה לנצל את הימים שאחרי הבחירות לעירייה.

"הרב זייברט אמר כי חשוב שיובהר למחללי השבת, שלא משנה מי ראש העירייה בבני ברק - כולם מאוחדים במאבק למניעת חילול שבת. הוא הודיע כי יוועד עם ראש העירייה הנבחר הרב אברהם רובינשטיין, כדי לפעול יחדיו לבלימת חילולי השבת".

מחברת נת"ע נמסר בתגובה כי "נת"ע לא מבצעת עבודות בשבת בתחומי העיר בני ברק למעט עבודות הכרחיות לשמירה על בטיחות התושבים בהתאם להחלטת בית המשפט. לצערנו, עיריית בני ברק אינה מכבדת החלטה זו וממשיכה לחבל בקידום הפרויקט שנועד לשירות תושביה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר