ביקור באוגדת יהודה ושומרון

ריבלין: "אנחנו בתקופה רגישה ונפיצה מאוד בזירה הפלסטינית"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ערך ביקור באוגדת יהודה ושומרון יחד עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט ואמר כי "אנחנו בתקופה רגישה ונפיצה מאוד בזירה הפלסטינית" (אקטואליה)

(צילום: מארק ניימן / לע"מ)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ערך אתמול (ראשון) ביקור באוגדת יהודה ושומרון. את הנשיא ליוו בביקורו הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן ומפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל ערן ניב.

במהלך הביקור סקרו בפניו מפקד פיקוד המרכז ומפקד האוגדה את האתגרים העומדים בפני צה"ל בגזרה, ולאחר מכן נפגש עם מפקדי החטיבות בגזרה.

"אנחנו בתקופה רגישה ונפיצה מאוד בזירה הפלסטינית. האירועים בעזה משפיעים באופן ישיר על יהודה ושומרון, בנוסף למציאות הביטחונית האזרחית המורכבת הקיימת בשטח. כל אלה יכולים להוביל להסלמה חמורה", פתח הנשיא.

ריבלין המשיך ואמר כי "יכולתה של האוגדה לפעול בנחישות מצד אחד, וברגישות מצד שני, תוך הבדל בין מלחמה וטרור לבין שגרת חיים- הביאו את האוגדה והחטיבות להישגים חשובים ומשמעותיים- גם במלחמה בטרור, אך במקביל גם בשמירה העדינה על מרקם החיים".

הנשיא אמר בתום דבריו: "אתם מבצעים עבודתכם באופן ראוי להערכה תוך תחושת שליחות והבנת חשיבות משימתכם. אתם מהווים דוגמא לכולנו בפעולה על פי ערכי רוח צה"ל. בנשימה אחת אתם מגנים על המדינה מכל אויביה ועומדים איתנים מול כל אתגר תוך קיום ערכי כבוד האדם והרעות. בשם עם ישראל אני מודה לכם ולמשפחותיכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר