מסר של פיוס

הגר"ש כהן: 'אמנם אתם חילונים, אבל הקב"ה אוהב אתכם'

"גם אל החילונים אני מדבר", אמר נשיא המועצת, חכם שלום כהן, בדבריו לקראת הסיבוב השני בעיר צפת, "הקדוש ברוך הוא אוהב אתכם, בזה שתבחרו ראש עיר ירא שמים, יהיה לכם זכות" • צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, יצא אמש (ראשון) באמירה מפתיעה, על רקע הבחירות הסוערות בצפת. בדבריו קרא לחילונים: "אמנם אתם חילונים, אבל תדעו שהקב"ה אוהב אתכם".

בשעות הערב נכנסו למעונו של נשיא המועצת, המועמד החרדי לראשות העיר צפת נחמן גלבך, לצד יו"ר ש"ס בצפת רונן גנון, והמקום הראשון ברשימת ש"ס נהוראי לחיאני.

במהלך הפגישה, דיבר הגר"ש אל ליבותיהם של המגזר החילוני בעיר צפת וקרא להם לתמוך בגלבך לראשות העיר צפת.

"הריני בזה בא בדברים לכבוד שמו יתברך, לכל תושבי העיר הקדושה צפת, שכל גדולי עולם יצאו ממנה גם מקובלים וגם ההלכות הכל יצא ממנה", פתח הגר"ש, "שתמשיך להיות עיר קדושה ועל כן כולם צריכים לבחור לראשות העיר את הרב נחמן גלבך השם ישמרהו ויחיהו".

"גם אל החילונים אני מדבר", המשיך הגר"ש כהן, "אתם אמנם חילונים, אבל תדעו שהקדוש ברוך הוא אוהב אתכם, רק אם תעשו בבחירות האלה, בזה שתבחרו ראש עיר ירא שמים, כל מה שהוא יעשה - וזה בזכותכם, יהיה לכם זכות, גם אתם החילונים. אני מברך אתכם שתזכו גם לדברים האלה ולא תסטו מהדברים האלה אפילו כמלוא נימה".

יצוין, כי גלבך קיבל לאחר מכן את ברכת חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז שבירכו בהתלהבות בדרך לכס ראשות העיר.

הגר"ש כהן ונחמן גלבך
רונן גנון, הגר"ש כהן ונחמן גלבך
גנון, לחיאני, הגר"ר אלבז וגלבך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר