החלטה סופית

הצלחה לאגודת ישראל בתל אביב: נציגה ישאר בעירייה

לאחר שרשרת המכות שספגו חסידי גור בבחירות האחרונות, בהן התבוסה ל'דגל' בירושלים והמפלות בחיפה ובערד, הצליח הערב נציגם נפתלי לוברט להשתחל באופן סופי לעיריית תל אביב (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לוברט ויו"ר סיעתו בבאיוף (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

ועדת הבחירות המרכזית של תל אביב התכנסה הערב (שני) לאור תלונות על ספירת קולות החיילים, והחליטה להשאיר את המנדט השני של סיעת 'מאמינים'.

בסיום הישיבה נפסלו מספר קולות, אך אושרה כאמור ההחלטה מסוף השבוע האחרון כי סיעת מאמינים - 'גב' קיבלה שני נציגים במועצת העיר, ולפיכך נפתלי לוברט איש אגודת ישראל יכהן גם במועצת העיר הבאה בקדנציה החמישית שלו.

לוברט, שלזכותו נזקפת המהפכה הרוחנית של דרום תל אביב, אומר הערב: "הצדק ניצח. המהפכה התורנית לא תיפסק, ושירת התורה ועמוד החסד שחופפים על תל אביב יפו ימשיכו במלוא עוזם גם בחמשת השנים הבאות''.

גורמים בקרב הקהילה החרדית בעיר. המקורבים לסיעתו של לוברט, הביעו תמיהה על אנשים ממפלגות חרדיות שלדבריהם עשו הכל על מנת לסכל בחירה של אנשים שומרי תורה ומצוות והעדיפו עליהם פעילי מרצ.

כך או כך, החיוך חזר לאנשי אגודת ישראל בתל אביב וגם סגן השר יעקב ליצמן מיוזמי מארג מאמינים יכול לרשום לעצמו וי מסוים, לאחר שרשרת הכישלונות של חסידי גור בבחירות האחרונות, בירושלים, חיפה וערד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר