"הגולם מפראג"

אורן חזן לח"כ הנכה: "אתה חצי בן אדם"

מהומה במליאת הכנסת: ח"כ אורן חזן התעמת עם ח"כ אילן גלאון והתבטא כי הח"כ ממר"צ הוא "חצי בן אדם", לאחר מכן הבהיר חזן כי לא התכוון לרמוז על הנכות ממנה הוא סובל (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

מהומה במליאת הכנסת: במהלך דיון בחוק 'נאמנות בתרבות' התפתח עימות בין ח"כ אורן חזן (הליכוד) לח"כ אילן גלאון (מרצ), כאשר הראשון כינה את הח"כ הנכה "חצי בן אדם".

חזן צעק לעברו של אורן חזן: "אם לא היית חצי בן אדם - הייתי עונה לך", לאחר שגילאון אמר לו: "הייתי כותב עליך את 'הגולם מפראג'".

בעקבות ההתבטאות של חזן לעבר הח"כ הנכה פרצה מהומה במליאת הכנסת, כלשאחריה התנצל חזן ואמר כי לא התכוון לנכות ממנה סובל גילאון.

ח"כ סתיו שפיר תקפה את חזן ואמרה: "חבר הכנסת הבזוי מהליכוד שלא נקרא לו בשמו קרא עכשיו לאילן גילאון, חבר כנסת אמיץ וחכם שסובל מנכות - 'חצי אדם'.

"אם הוא לא עף מהליכוד בשעה הקרובה - זה פרצופה של המפלגה הזו. זו הדרך שהם רוצים להנהיג את ישראל. מבחיל".

ממפלגת מרצ נמסר בתגובה, "האירוע השפל, הקטן והעלוב הזה - כלפי אחד האנשים האהודים והחביבים בכנסת, אילן גילאון, רק מעיד על תחתית החבית אליה הגיעה מפלגת השלטון עם חוק הנאמנות הלקקני. אנחנו נאמנים לתרבות ולתרבות הדיון וכופרים בצנזורה, בגסות ובלקקנות של הליכוד של השרה רגב ושל ח"כ חזן".

ב'מחנה הציוני' קרו להשעות את חזן: "חזן חצה עוד גבול של בוטות וחוצפה. אין מקום להתנהגות כזו בכנסת. אנחנו דורשים מיו"ר הליכוד להשעות את ח"כ חזן מכל פעילות פרלמנטרית. הבושה הזאת לא יכולה להימשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר