חודש אחרי

בית המחבל הרוצח מהפיגוע בברקן ייהרס

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, הוציא צו הריסה לבית בו התגורר המחבל שביצע את הפיגוע באזור התעשיה ברקן לפני חודש. המחבל עוד לא נתפס והמשפחות זועמות (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הודעת ההריסה המקורית (צילום: דובר צה"ל)

היום (שלישי), חודש בדיוק לפיגוע הרצחני הוציא מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, צו הריסה לבית בו התגורר המחבל שביצע את הפיגוע באזור התעשיה ברקן ביום 7 באוקטובר 2018. הצו מתייחס לקומת המרתף וקומת הקרקע של המבנה, בהן התגורר המחבל.

הצו נחתם לאחר שנדחתה השגה שהגישה משפחתו של המחבל נגד ההריסה. למשפחת המחבל ניתנה שהות עד ליום ראשון, הקרוב, טרם מימוש הצו. בפרק זמן זה באפשרותם לעתור לבג״ץ בנושא.

כזכור, בפיגוע נרצחו באכזריות זיו חג'בי וקים יחזקאל לבנגרונד הי"ד והמחבל נמלט ועדיין לא נתפס בידי כוחות הביטחון.

מדובר צה"ל נמסר כי כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל וימשיכו לפעול באופן נחוש לסיכול פיגועי טרור ולהרתעת מפגעים פוטנציאליים.

במקביל, יתכנסו בברקן לצעדת מחאה וזיכרון המשפחות השכולות יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ואזרחים את הצעדה והעצרת ארגנה מועצה אזורית שומרון יחד עם וועד מתיישבי שומרון לבקשת המשפחות.

הצעדה תצא בשעה 18:00 ממועצה אזורית שומרון ותגיע עד מקום הפיגוע "מפעל אלון". שם תתקיים עצרת לזכר הנרצחים.

טל, אחיו של זיו חג'בי מסביר: "אני רוצה לזעוק את הזעקה האחרונה של אחי. אני לא רוצה שישכחו אותו". משפחתה של קים לבנגרונד יחזקאל מציינת כי טרם נתפס המחבל, והענישה כלפי משפחתו מדשדשת.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן קורא לציבור להגיע לחבק את המשפחות ואומר: "אני קורא לכל מי שאכפת לו, לכל מי שרוצה למנוע את הפיגוע הבא, לכל מי שרוצה לחבק את המשפחות להגיע היום לצעדה יחד איתנו. אנחנו לא מוכנים לראות שוב משפחות שחייהן נהרסו. הגיע הזמן לפעולת תגמול אמיתית כלפי המחבל ושולחיו ובכך יש לכלול גם את אבו מאזן והרשות הפלסטינית שולחי המרצחים ומטפחיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר