כעס בבני ברק

'מפגע של צניעות': מאבק נגד הקמת מוקד לנערות נושרות

בתוך בנין מגורים, באזור המתחרד של ב"ב - זהו המקום בו בחר ראש העיר היוצא זייברט לפתוח מוקד לטיפול בנערות נושרות • השכנים זועמים: 'הוא היה מעז לעשות את זה ליד בית הרבי מגור?' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

סערה חדשה בבני ברק: תושבים במערב העיר פותחים במלחמת חורמה נגד ראש העירייה היוצא חנוך זייברט, בשל פתיחת מוקד שמיועד לתת מענה לנערות מתמודדות מבתים שבורים, וזאת בלב בנין מגורים.

ל"כיכר השבת" הגיע תכנו של מכתב חריף אותו הפנו התושבים לזייברט, שלדבריהם פועל במחטף, רגע לפני שלילת סמכויותיו לבנות את המבנה, של מרכז 'הקשיבה' - בראשו עומד אחד מבני משפחתו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומרים התושבים הזועמים: "ראש העיר זייברט לעולם לא היה מעז לפתוח מערך לנושרים שכזה ברחוב רשב"ם, סמוך למעונם של כ"ק מרן האדמו"ר מגור ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי".

"הוא מרשה לעצמו לעשות את זה במערב העיר שנמצא עדיין בשלב של 'התחרדות', כשהוא מקווה שבני התורה המתגוררים באזור לא מגובשים עדיין כדי להיאבק נגד המחטף האחרון בכהונתו", הם אומרים.

העבודות לפתיחת המוקד המדובר (באדיבות המצלם)

שכנים בבניין, שברחוב אהרון דוב פוקס 17, מוסיפים: "העירייה בונה בלי היתר בנייה כלל, ועוד על שטח שנמצא במחלוקת משפטית. אנחנו מתכננים להיכנס לבתי הרבנים, כדי לבקש שיתערבו, לארגן הפגנה וגם לתבוע את העירייה - עד שתעצור את העבודות".

וכך כתבו כמה מתושבי השכונה שבמערב העיר, במכתבם לזייברט: "אנו השכנים הדיירים, המתגוררים ברחוב פוקס, מבקשים ממך בכל לשון של בקשה שתימנע מכוונתך לבצע מחטף; להכניס מרכז עירוני לטיפול בנערים ונערות נושרים, בתוך בניין מגורים שנמצא בליבה של שכונת מגורים".

"אין צורך לפרט אלו מטרדי רעש וצניעות קשים עלולים לבוא על דיירי הרחוב והסביבה, כשנערים ונערות שסטו מן הדרך יגיעו למקום לטיפול".

עוד כותבים השכנים: "כלל לא ברור לנו המחטף שאתה, כראש העיר הפורש, מבצע בשטח שנמצא במחלקות משפטית מול העירייה, וכלל לא ברור שלעירייה יש היתר להשתמש בשטח - על אחת כמה וכמה שהעבודות שהורית לבצע כעת מבוצעים בעבריינות ללא כל היתר בנייה!! אנו רק מנסים לחשוב מה היית עושה לתושב העיר שהיה מעז לבנות ללא היתר בנייה...".

"אנו מבקשים ממך לסגת מכוונתך בהקדם, ולא לבצע מחטף כה חמור, ערב סיום כהונתך".

חנוך זייברט (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

לדברי התושבים, "רחוב אהרון דוב והסביבה משנה בשנים האחרונות את פניו, ומגיעים להתגורר בו אברכים ובני תורה. כוונתך להכניס מפגע צניעותי, תעצור את הקדמות האזור והגעת בני תורה להתגורר בסמוך למפגע צניעות חמור שכזה".

"במידה ולא תענה לפנייתנו, בצר לנו - נגיש תביעה כנגד העירייה ותביעה אישית כנגדך לבית המשפט, על הנזק שאתה גורם במעשיך, בניגוד לחוק וללא היתר בנייה, לדיירי הרחוב", מסיימים התושבים את מכתבם המאיים.

מעיריית בני ברק סירבו להתייחס לפניית "כיכר השבת" בבקשה לתגובה.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר